2013. augusztus 7., szerda

Nyaralás


- Bepakoltál már? - kérdezte anya.
- Már rég!
Minden nyáron az unokatesómékkal, Lucyékkal szoktunk menni nyaralni. Most ott lesz a barátja és annak a haverja is. Kicsit izgatott vagyok, mert nem igazán szeretek ismerkedni.
- Mehetünk? - siettetett apa. - A csomagok már a kocsiban vannak.
- Oké, mehetünk - válaszoltunk. Beültünk a kocsiba és én rögtön zenét kezdtem hallgatni. Attól mindig ellazulok. Pár óra utazás után megérkeztünk, s Lucyék már ott vártak.
- Sziasztok! - köszöntünk, s anya rögtön adott két puszit Lucy anyukájának, azaz anya tesójának.
- Szia - ölelt meg Lucy. - Ő a barátom, Louis.
- Szia, (T/N) vagyok - mutatkoztam be, majd kezet fogtunk. Louis nagyon helyes pasi, ha szingli lenne, tuti kihasználnám.
- És ő a haverom, Harry - mutatta be a szintén hihetetlenül helyes haverját.
- Szia, örülök, hogy megismertelek.
- Hát még én - mosolygott.
- (T/N) vidd be a cuccaidat a faházba! A jobb oldali a miénk.
Szuper... Lucy tök jól szórakozhat a pasijával, nekem meg anyáékkal kell lennem...
Bevittem a csomagjaimat a faházba, és miután lepakoltam, ki is mentem. Egy közös udvar volt, ahol tábortüzet is lehetett gyújtani. Mindenki ott ült a farönkökön, s mivel már sötét volt, nem sok mindent láttam. Leültem egy helyre, s akkor vettem észre, hogy mellettem van Harry.
- Jaj, bocsi - álltam fel, de a kezemnél fogva visszahúzott.
- Maradj - mosolygott. Visszaültem és a tűz már pattogott.
- Itt van a májvacukor! - jött oda Louis.
Sütögetni kezdtük és egész jól elszórakoztunk vagy 2 órán keresztül.
- De most már alvás, holnap a strandon nem lesz energiátok! - szólalt meg Lucy apukája. Mindenkitől elköszöntünk, majd mikor indultam vissza, láttam, hogy Harry rám kacsint, s elmosolyodtam. Lefeküdtem az ágyba, de nem tudtam aludni. Túl izgatott voltam. Nem tudom miért, egyszerűen csak a szívem gyorsabban dobogott a kelleténél.
Kopogást hallottam az ablakban - mivel én aludtam az ablak alatt - és mikor kinéztem, Harry volt ott. Mutogatott, hogy menjek ki. Kimásztam az ágyból és megkerestem a kulcsot. Halkan kimentem, s reméltem, hogy anyáék nem ébrednek rá.
Sikeresen kijutottam a házból és Harry már ott várt.
- Menjünk sétálni - mosolygott.
- Most?
- Miért ne? Most a legjobb a levegő.
- Hát.. oké.. De várj, akkor legalább hadd öltözzek föl, hogy ne pizsamába menjek.
- Jó, de siess!
Halkan visszamentem, felöltöztem és kimentem. Azt hiszem, betörő is lehetnék.
- Gyere - mondta, majd mellé álltam és sétáltunk. Gőzöm sincs merre, csak mentünk.
- És...hogyhogy kihívtál?
- Szeretnélek jobban megismerni.
- Mit szeretnél rólam tudni?
- Mindent - állt meg és rám nézett. - De főleg azt, hogy van-e barátod!
- Nincs - mosolyogtam.
- Szuper - kacsintott, majd tovább mentünk.
Tök jól elbeszélgettünk, és azt hiszem, egyre jobban kedvelem Harryt. Nem tudom, hogy ő mit akar tőlem, de azt hiszem, ő is kedvel engem. Már hajnal felé járt és vissza mentünk.
- Jól éreztem magam veled - mosolygott.
- Én is. Köszönöm.
Elindultam a ház felé, de ekkor megfogta a kezemet, magához húzott és megcsókolt. Azt hiszem, már egy pár órája vártam erre a pillanatra, de nem gondoltam, hogy ennyire jól csókol. A mennyországban éreztem magam.
- Álmodj szépeket - kacsintott.
- Te is - mosolyogtam rá.
Mindketten bementünk, s visszaöltöztem, majd befeküdtem az ágyba és már aludtam is.

Másnap reggeli után mentünk a strandra. Mindenki egyenesen a vízbe rohant, csak én töketlenkedtem még kint, s Harry megvárt. Levettem a felsőmet, s ő hátulról átölelt, majd a nyakamra adott pár kisebb puszit.
- Veled álmodtam - suttogta.
- És mit? - fordultam felé, majd a nadrágomat is levettem.
- Nem szeretnék belemenni a részletekbe, csak annyit mondok, hogy mindketten jól éreztük magunkat - mosolygott kajánul. Nagyon bejött ez a mosolya. - És ha gondolod, valóra válthatjuk ezt az álmot - mért végig a szemével.
- Majd eljön az ideje - kacsintottam. Bementem a vízbe és Harry jött utánam. Mikor odamentünk a többiekhez, mindenki furán mosolygott felénk.
- Mi az? - kérdezte Harry.
- Legközelebb máshol enyelegjetek - nevetett Lucy.
- Szerintem is - mondta Louis. Kicsit elvörösödtem, de Harryt egyáltalán nem zavarta a szitu. Sőt, még élvezte is. Hirtelen megfogta a kezem, magához húzott és megcsókolt. Mindenki éljenezni és tapsolni kezdett.
- És akkor ti mikor is jöttetek össze?
- Még nem is.. - akartam mondani, hogy még nem jöttünk össze, de Harry a szavamba vágott.
- Tegnap este.
- Hú haver, tegnap este óta nem vagy szingli, és ezt csak most kell megtudnom? - veregette meg Louis Harry vállát, mire mindenki nevetni kezdett.
Tök jól elszórakoztunk, Harry és köztem elcsattant pár csók a nap folyamán.
Este visszamentünk a szállásra. Mindenki az udvaron volt, csak én feküdtem az ágyon, mert elfáradtam. Már majdnem elaludtam - akaratom ellenére - amikor Harry bejött és leült az ágyamra.
- Ne haragudj, felébresztettelek?
- Nem, nem akartam aludni.
- Akkor jó - mosolygott. Kézen fogva felültetett és vad smárolásba kezdtünk.
Hirtelen Harry felállt és becsukta az ajtót, majd visszaült.
- Mit szólnál, ha megvalósítanánk az álmomat? - suttogta, miközben a nyakamat csókolgatta.
- Akarod?
- Akarom - kuncogott. - A kérdés, hogy te akarod-e.
- Most ennél semmit nem akarok jobban.
- Helyes válasz.
Hanyatt fektetett az ágyon, csak előbb levette a pólómat. A testemet csókolgatta mindenhol, majd kezét hátam alá tette és egy mozdulattal kikapcsolta a melltartómat, majd eldobta. Kényeztetni kezdte a melleimet kézzel és szájjal felváltva, majd egy idő után a lábam közé nyúlva izgatott nadrágon keresztül.
- Sok a ruha - lihegtem, mire kicsit felnevetett.
- Akkor tegyünk ellene - csókolt meg. Levettem róla a pólóját, majd én kerültem felülre és puszikkal leptem el felsőtestét. Megszabadítottam nadrágjától és boxerétől is, majd hirtelen bekaptam a férfiasságát. Gyorsan szoptam, pedig még ilyet sose csináltam. Hallottam zihálását, s ez is egyre jobban beindított. Egyre intenzívebben szoptam.
- Ah..mindjárt..
Ekkor abba hagytam.
- Nem erről fogsz elélvezni - mondtam mosolyogva, majd rámásztam és megcsókoltam. Maga alá fordított, levette a rövidnadrágomat és a bugyimat is, majd két ujjal ujjazni kezdett. Később nyelvét is megéreztem magamban, s mikor majdnem elélveztem, ő is abba hagyta tevékenységét.
- Ülj rám - kérte. Teljesítettem, s lassan ereszkedtem rá férfiasságára. Vártam egy picit, hogy szokjam, majd mozogni kezdtem. A csípőmbe vájta ujjait, s diktálta az őrületes tempót. Mellkasára borultam és a nyakát szívogattam. Éreztem, hogy közel vagyok és Harry is. Pár mélyebb lökés után egyszerre értünk a csúcsra.
Forrón megcsókoltam, majd lemásztam róla és összeszedtük az eldobált ruhákat.
- Hát ez jó volt - kacsintott Harry, majd szenvedélyesen megcsókolt.
Kinyitottuk az ajtót, majd kimentünk az udvarra.
- Mit csináltatok? - kérdezte Lucy.
- Szerinted? - mosolyogtam.
- Komolyan? Azta.. Louisszal egy hónapja vagyunk együtt és még nem feküdtünk le, ti meg szinte csak most ismerkedtetek meg és máris!
- Minek húzzuk az időt? Mindketten akartuk.
- Ne értsd félre, én örülök nektek - mosolygott.
- Úgy döntöttünk, hogy elmegyünk sétálni - szólalt meg anya. - Nézzünk kicsit körül a környéken!
Mindenkinek tetszett az ötlet, így elindultunk. Egy erdőben sétáltunk, s az egyik bokorból hangokat hallottam.
- Bocs, ezt meg kell néznem - mondtam, majd elengedtem Harry kezét, s mentek tovább. Szeretek a természetben új dolgokat felfedezni.
Épp halkan osontam, hátha találok valamit, amikor hirtelen valaki hátulról megfogta a vállamat.
- Jesszusom, Louis! A szívbajt hozod rám!
- Css!
- Mi az?
- Nem akarom, hogy itt találjanak meg.
- Miért is?
- Tudod, Lucy elég féltékeny tud lenni.
- Tényleg? Én nem ilyennek ismerem.
- Pedig ilyen.
- De alaptalanul féltékeny.
- Hát, ami azt illeti... - mondta, majd féloldalasan rám mosolygott.
- Mit akarsz ezzel? - kérdeztem, s kicsit hátráltam.
- (T/N), már akkor megtetszettél, amikor megláttalak.
- Louis, kérlek ne - mondta, mikor közeledett.
- Tetszem neked?
- Louis, nem!
- Ne hazudj - mosolygott. Nem is gondoltam rá, hogy Louisszal bármi lehetne köztünk, hiszen neki ott van Lucy, nekem meg Harry. De így közelebbről nézve Louis egész helyes és a strandon is tök jól elvoltunk.
Kicsit elfordítottam a fejemet, de ő megfogta az arcomat és maga felé fordította.
- Szakítok Lucyval és légy a barátnőm.
- Nem teheted ezt Lucyval.
- Majd Harryvel egymásra találnak.
- Louis, nem!
- Akkor mondd ezek után - s magához húzva megcsókolt. Tudtam, hogy nem szabadna, de visszacsókoltam. Teljesen elgyengültem a karjai között.
- (T/N) hol vagy? - hallottam anya hangját.
- Te menj arra, én megyek erre - mutogatott Louis. Mindketten kijutottunk a földútra.
- Louis hol voltál? - kérdezte Lucy.
- Csak megöntöztem a bokrot.
- Ja, oké.
Tovább sétáltunk és Louis egyfolytában figyelt, már szinte égetett.
Mikor visszaértünk, mindenki bement a házba. Nem tudtam aludni, így az éjszaka közepén kiültem a farönkökre. Épp a legmélyebb gondolataimban voltam, mikor valaki megölelt hátulról.
- Te se tudsz aludni? - kérdezte Louis, majd mellém ült.
- Nem. Te se?
- Nem. Folyamatosan te jársz a fejemben.
- Nem tehetjük ezt se Lucyval, se Harryvel.
- Akkor inkább éljek szenvedésben? - biccentette oldalra a fejét. Nem mondtam semmit, csak félrehúztam a számat. - Gyere ide - tárta ki a karjait és megölelt. Olyan megnyugtató volt, ahogy karjai körém fonódtak és védelmezően fogtak. Felnéztem rá, így ajkaink összeértek és csókolózni kezdtünk, újra.
- Louis! (T/N)! - hallottam Lucy ideges hangját, majd Harry is megjelent. Ijedten álltunk föl Louisszal és egymásra néztünk.
- Harry, megmagyarázom! - mondtam, majd Louis a szavamba vágott.
- Mi csak egymásra találtunk! Nektek is ezt kéne!
- Louis, miért tetted ezt velem? És te, (T/N)? Az unokatesóm vagy és elveszed a pasimat?
- Lucy, ne kiabálj! (T/N) nem akarta, én erőlködtem. De végül nem tudott nekem ellenállni.
- Igaz ez? - kérdezte tőlem Harry, mire csak bólogattam.
Harry és Lucy egymásra néztek, majd vissza ránk.
- Menjetek, beszélgessetek egy kicsit - mondta Louis. Harry és Lucy elmentek tőlünk kb 20 méterre és beszélgetni kezdtek.
- Most már nem kell bujkálnunk - mosolygott Louis.
- Olyan bolond vagy - nevettem fel.
- Szereted a bolond pasikat?
- Az olyanokat szeretem, akik nem félnek megmondani a véleményüket - mosolyogtam, majd az arca két oldalát megfogtam és megcsókoltam.
- Lehetséges olyan, hogy két nap alatt beléd szerettem? - kérdezte, miközben a homlokunkat egymásnak támasztottuk. Mosolyogtam, majd újra megcsókoltam. Oldalra nézve láttuk, hogy Harryék megölelik egymást, majd bámulnak egymásra és csókolóznak.
- Látod? Mindenki boldog - mosolygott Louis. Újra megcsókoltuk egymást és most már biztos voltam benne, hogy Louist akarom.

Remélem tetszett :) várom a pipákat, esetleg komikat!!:D
~Aby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése