2013. augusztus 14., szerda

Fotózáson

Épp a 18. szülinapomat ünneplem.Kiskorom óta az a legnagyobb vágyam, hogy modell legyek, de ezt az álmomat nem sikerült teljesítenem egészen máig.Louis aki a legjobb haverom általános suli óta leszervezett nekem egy fotósorozatot az ügynökségnél.
-ÁÁ Louis annyira klassz vagy-ugrottam a nyakába
-Ez semmiség a rokonom ott dolgozik szóval könnyű volt elintéznem.Aludd ki magad mert holnap korán kell kelned,ha oda akarsz érni!
-Oké.És még egyszer nagyon köszönöm!-adtam egy puszit az arcára és kikísértem őt.
Alig vártam ,hogy holnap legyen,de lassan másnap lett.
-Apa megyek a fotózásra!-ordítottam be neki
-Jól van kicsim de aztán ügyes legyél!
-Okés.Szia-kiléptem az ajtón és Louis már várt rám
-Na hogy érzi magát az én egyetlen modell sztárom?
-Ne hülyéskedj már!Inkább induljunk!
Beültünk a kocsiba és 10 perc ücsörgés után meg is érkeztünk.
-Heló!-fogott kezet Louis a rokonával
-Jó napot!-nyújtottam én is a jobb kezem- (T/N) vagyok.
-Szóval te vagy az a lány akit Louis mondott.Én pedig Greg
-Igaz milyen csinos!-mosolygott Loui
-Menj már!-löktem őt oldalba
-Erre gyertek!-mutatta az utat mi pedig követtük őt.
Szebbnél-szebb lányok járkáltak körülöttünk és nagyon izgultam is.
-Louis mi lenne ha csak holnap csinálnánk meg a fotósorozatot?-súgtam oda neki
-Mi a baj?
-Semmi, csak tudod ezek a lányok sokkal szebbek nálam és hát...
-Ne hülyéskedj már!Ők csak ilyen kis plazacicák, te pedig egy igazi egyéniség vagy!
-Így gondolod?
-Nem.Ezt látom.-mosolygott
-De akkor is ma csak nézni szeretném!
-Te tudod!-mondta majd oda szólt Gregnek,hogy mi most csak nézzük
Beállt egy lány a kamera elé és csúcs szuperül nézett ki.Majd mondta neki Greg, hogy vegye le a felsőjét és csak a kis rövid nadrág maradjon rajta.Egy idő után már az is lekerül róla.
-Vedd le a melltartódat és takard el a melleidet.-utasította Greg és ő ezt meg is csinálta. Louisnak meg csak csorgott a nyála
-Louis ugye nekem ezt majd nem kell megcsinálnom?
-Ahhaaa-mondta de még mindig a lányt nézte
-Louis!
-Figyelj!Addig mész el a vetkőzésbe még jó érzed magad!Nem akarom,hogy zavarba legyél!
-Oké.
Amikor vége volt a fotózásnak Louis haza vitt.Még beszélgettünk egy kicsit az úton.
-Na mit gondolsz milyen?
-Szerintem csúcs szuper de én semmilyen körülmények között nem veszem le a fehérneműimet!
-Semmilyen körülmények közt?Hogy lesz neked pasid?
-Hülye!Nem úgy gondoltam
-Értem!Csak vicceltem!-nevetett-Ahogy te érzed!Mondtam neked!A kamera imádni fog téged csak jól kell érezned magad!
-Ha te mondod!-kiszálltam a kocsiból és bementem a házba
-Szia!Hogy ment a fotózás?
-Ma még csak megnéztem holnap fogok elmenni!
-Rendben!De ne csinálj semmi hülyeséget amit nem akarsz!
-Jól van apu.
Másnap ismét az ügynökségen voltam.
-Készen állsz?-kérdezte Greg
-Igen!-sóhajtottam egy nagyot
-Csak ne izgulj!Árt a szépségednek!-mondta Louis
-Haha nagyon vicces vagy!
Gyönyörűen ki voltam sminkelve és komolyan mondom még magamnak is tetszettem.Elkezdődött a fotózás csak egy nagy focis mez volt rajtam ami combközépig ért.Abban a mezben kellett vadócnak lennem,ami szuperül sikerült.
-Le vennéd a felsődet?-kérdezte Greg
-Persze!-mondtam Még fehérneműbe voltam és ez még nem is aggasztott.
-Ez az!Szuper vagy (T/N)!Pózolj a kamerának!-bátorított Greg Louis pedig csak mosolyogva nézett ahogy valóra váltom az álmomat.
-Le veszed a melltartódat?-kérdezte Greg. Ránéztem Louisra.
-Ömm.. igen!-mondtam.Teljesen beleéltem magam a fotózásba és már nem is zavart volna ha nincs rajtam a fehérnemű
-Ezt nem engedem!-állt fel Louis
-Louis semmi baj nyugi!
-Tegnap te mondtad, hogy nem mész bele!
-Tudom jól mit mondtam!De most már mást gondolok!
-Oké!Csak érezd jól magad!-mondta de láttam rajta, hogy félt engem.
-Zavarba vagy egy fiú társágába?-kérdezte Greg
-Nem egyáltalán nem!-mondtam
-Akkor behívunk egy fiút és csak annyi lesz a dolgod, hogy átöleled őt,hogy takarja a melleidet.Menni fog?
-Igen-bólogattam
Bejött egy félmeztelen göndör hajú srác, tulajdon képen rohadt jól nézett ki.
-Harry állj oda (T/N) elé és öleld át őt a kezed pedig a fenekén legyen.
-oké!-mondta majd oda jött hozzám
Átölelt és a melleim az izmost felső testéhez nyomultak
-Nem vagy zavarba?-kérdezte mély hangján
-Talán egy kicsit-mosolyogtam. Louisra vetettem egy pillantást és láttam az arcán,hogy nem tetszik neki amit csinálok vagy talán csak féltékeny.
-Nagyon jó!-mondta Greg-Most fordulj meg Harrynek háttal Harry te pedig takard el a kezeddel a melleit
A teljesen közel álltam hozzá és a nagy meleg kezei takarták a melleimet.Éreztem, hogy Harry felizgult és ezt ő is észrevette, hogy én éreztem.
-Bocsi!De túl szexys vagy!-súgta a fülembe
-Te se panaszkodhatsz!-gondoltam ezzel a kidolgozott felsőtestére.
-Jól van eberek mára elé ennyi!-kiabálta Greg
Lekapcsolták a fényeket én kaptam egy köntöst felvettem és elmentem az öltözőbe felöltözni.Majd amikor kiléptem az ajtón Harryvel találtam szembe magamat.
-Bocsi, hogy megijesztettelek!-mosolygott azzal az ellenállhatatlan mosolyával.-Csak azt akartam kérdezni,hogy holnap nem jönnél el velem reggelizni?
-De nagyon szívesen!-tettem egy hajtincset a fülem mögé
-Jó akkor holnap 8-kor a JUG-ben
-Oké ott leszek!-majd oda mentem Louishoz
-Mit csináltál?
-Mi?
-Azt mondtad nem fogsz vetkőzni!
-De így éreztem jól magam!
-Kíváncsi leszek mit fog majd hozzá szólni apád!
-Te elmondod neki?
-Muszáj leszek!
-Lécci ne mondj neki semmit!
-Jó megígérem!-forgatta meg a szemeit-Nem megyünk el csónakázni?-mosolygott
-Oké menjünk!
Elmentünk a közeli tóhoz kibéreltünk egy csónakot Tom bácsitól és már eveztünk is.Pontosabban Louis evezett mert én nem értek hozzá.
-De ugye nem fogod többet ledobni a ruháidat?
-Ennyire féltesz?
-Igen mert a legjobb barátod vagyok!
-Vagy csak féltékeny vagy Harryre!-erre már nem válaszolt csak egy kis idő múlva
-És ha igen az vagyok?-vakarta meg a tarkóját
-Louis te szerelmes vagy belém!
-Pff... dehogy!Beléd?Hisz te a legjobb barátom vagy!
-Louis csak akkor szoktad mondani azt hogy 'Pff..' ha hazudsz! szóval?
-Francba.Na jó igen tetszel már régóta!Most jobb?
-És ezt mért nem mondtad előbb?
-Mert tudom,hogy te csak barátként gondolsz rám!
-És ha nem csak úgy gondolok rád?-mondtam  de magam sem értem, hogy miért talán azért mert megsajnáltam.Hirtelen megcsókolt ami hihetetlen volt.A csókja édes volt és gyengéd.
-Akkor te is szeretsz engem?-kérdezte csillogó szemeivel
-Szeretlek!-mosolyogtam
Kievezett a partra és még elmentünk fagyizni majd hazavitt.
-Köszi ezt a napot Tommo!-öleltem meg őt
-Nincs mit kicsim!-majd adott egy puszit a számra
-Szia apu!-dobtam le a cuccaimat a székre
-Szia hogy ment a fotózás?
-Csúcs szuper volt!-mosolyogtam-De most megyek fel mert álmos vagyok
-Jó menj csak!
-Szia!Jó éjt!
Felmentem megfürödtem és befeküdtem a puha illatos ágyamba.Másnap reggel ahogy felébredtem ránéztem az órára pont 8 órát mutatott.
-Basszus elkések!-pattantam ki az ágyamból gyorsan elkészültem, felöltöztem megfésültem a hajam, fogat mostam raktam magamra egy alap sminket és már indultam is.Elérkeztem a JUG-hez és körülnéztem bent majd megláttam Harryt és oda mentem hozzá.
-Szia bocsi a késésért csak elaludtam!
-Semmi baj!-mosolygott
Oda jött a pincér és rendeltünk
-Én csirkét kérek egy kis vörös borral!-mondta Harry
-És a hölgynek?
-Legyen ugyan ez!-mosolyogtam
Kihozták a kaját és elkezdtünk beszélgetni.
-Láttam a barátodat tegnap a fotózáson hát és, hogy is mondjam.. Nem nagyon örült nekem!
-Igen féltett engem!
-Szóval akkor ő a barátod?-kérdezte
Erre nem tudtam mit válaszolni. Szeretem Louist de most itt ül előttem Harry a kis szmokingjában és szívdöglesztően néz ki.
-Ömm...nem ő csak a haverom
-Értem-mosolygott
Tovább beszélgettünk és amikor már megettük a kajánkat Harry megcsókolt.És pont amikor megcsókolt oldalra néztem és a büfé előtt ment el Louis és meglátott.
-Megbocsájtasz egy pillanatra?
-Igen persze!
Kimentem és Louis után siettem.
-Louis várj már meg!
-Még, hogy te is szeretsz!Kit akarsz ezzel becsapni?Régóta barátok vagyunk és még egyszer se hazudtál nekem!És pont ebben a dologban nem mondasz nekem igazat!Nagyot csalódtam benned!-majd elsietett
Visszamentem Harryhez a büfébe.
-Mi a baj?
-Semmi.Menjünk!-mondtam
-Nem jössz fel hozzám?
-De jó lenne!-mosolyogtam.Most egy kis időre el kell felejtenem Louist tudom, hogy ő olyan ember aki nem tud sokáig haragudni senkire sem.
Elindultunk Harryékhez és ő végig fogta a kezem.Amikor felértünk a lakásába elkezdtünk egy filmet nézni Egy idő után Harry nem is a filmet nézte hanem engem
-Mi olyan érdekes rajtam?
-Csak olyan gyönyörű vagy!-rakta a hajamat a fülem mögé
Megcsókolt és hátra döntött az ágyon,majd fölém mászott.
-Harry el kell mondanom valamit!-ültem fel
-Mi az?Nem szeretnéd?
-Nem.Vagy mi de szeretném nem erről van szó!Tudod Louis szerelmes belém és ő a legjobb haverom kiskorom óta.
-Így már világos!
Mindent elmeséltem neki és ő megnyugtatott ami nagyon jól esett.
-Harry kérlek most feküdjünk le!
-Nem,nem teszem ha nem akarod!
-De nagyon is akarom!-csókoltam meg és magamra húztam
Elkezdte csókolgatni a nyakamat és egyre lejjebb haladt.Én beletúrtam a hajába és meghúztam kicsit lábaimat pedig a dereka köré kulcsoltam.Majd fordítottam helyzetünkön.Levettem magamról a felsőmet és újra megcsókoltam Harryt.Majd ő is levette magáról és fordított a helyzetünkön.
-Bocsi de szeretek én irányítani!-súgta a fülembe a hátam alá nyúlt és egy egyszerű mozdulattal kipattintotta a melltartómat.Elkezdte markolászni és szívogatni a melleimet.Majd elkezdett lejjebb haladni végig csókolta a hasamat amitől teljesen kirázott a hideg.Lassan lehúzta rólam a nadrágomat,végül le vette a bugyimat is és hirtelen megéreztem a nyelvét ott lent.egy kis idő után a nyelvéhez társultak az ujjai is.
-Harry..-mondtam és abbahagyta amit épp csinált-Héj!
-Bocs de nem ettől fogsz elélvezni-mondta
Fordítottam helyzetünkön és most végre én voltam felül.Levettem a gatyáját amiben ő is segített.Majd a fogai közé vettem a bokszerét és kínzó lassúsággal húztam le róla ügyelve arra,hogy néha érintem a férfiasságát.
-Kérlek ne szórakozz!-zihálta és egy rossz kislányos mosolyt vetettem felé és hirtelen bekaptam az egészet.-Ahh..-szaladt ki egy megkönnyebbült nyögés Harry száján majd eszméletlen gyors tempóban elkezdtem szopni.Amikor éreztem, hogy már közel van a csúcshoz abba hagytam.Ismét helyet cseréltünk én voltam alul Harry pedig felül,majd lassan belém vezette magát, én sikítani tudtam volna a fajdalomtól de helyette a lepedőt szorongattam.Elkezdett tolni ami borzalmas volt de a fájdalom idő után élvezetté vált.
-Gyorsabban-ziháltam
Harry eleget tett kérésemnek és rákapcsolt.
-Mindjárt...
-Kérlek egyszerre!-mondtam
Megpróbáltam visszatartani ameddig csak bírtam. A hátam ívbe feszült és elélveztem és Harry is egy nagy férfias nyögés mellett ment el.
-Iszonyatosan jó voltál!-feküdt le mellém
-Mint ha te nem!-csókoltam meg őt-Ígérd meg, hogy rajtam kívül semmilyen lányt nem fogsz szeretni!
-De szeretni fogok!Még pedig olyat aki olyan gyönyörű lesz mint te és tulajdonképpen rám is fog hasonlítani egy kicsit!És ez a személy a lányunk lesz!
-De édes vagy!-csókoltam meg újra majd hirtelen elkezdett csörögni a telefonom.Louis volt az
-Szia Louis!
-Szia csak arra gondoltam,hogy beszélnünk kéne és hozd magaddal Harryt is!
-Oké akkor a mozi előtt találkozunk Szia!-majd leraktam a telefont.
-Ki volt az?-kérdezte Harry
-Louis beszélni szeretne velünk.
-Nem maradhatnánk még egy kicsit húzott magához.
-Nem Louis vár ránk!Na öltözz!-dobtam neki oda a ruháit
Felöltöztünk és elindultunk a mozi elé.Gyalog mentünk mert csak pár háztömbnyire volt.
-Szia Louis-öleltem meg őt és ő is visszaölelt
-Szia Harry vagyok-nyújtotta a kezét a pasim
-Tudom ki vagy!-mosolygott-Csak arra kérlek vigyázz erre a pici lányra!-karolt át Loui
-Persze hisz ő a szemem fénye-mondta Harry majd megfogta a kezemet
-Nem megyünk be valami filmre?-kérdeztem
-Ez jó ötlet!-mondták egyszerre
A pasim és a legjobb haverom azóta is jól kijönnek egymással.És én voltam a legboldogabb lány a világon.

Komizzatok és pipálgassatok sokat!Remélem tetszett! :)
*Cary

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése