2013. augusztus 7., szerda

A szomszéd srác


Otthon ültem a szobámba egy unalmas, forró délutáni napon amikor kinéztem az ablakon és megláttam a szomszéd srácot.Nem rég költöztek ide még nem is beszéltem velük.
-Héj kicsim nem mennél le üdvözölni a szomszéd fiút?-nyitott be apu a szobámba
-Majd később.Most nem érek rá.
-Jól van,ahogy gondolod
Majd amikor kiment felbátorodtam és úgy  gondoltam mivel meleg van bikinibe megyek bemutatkozni a srácnak.Mikor kiléptem az ajtón azzal a lendülettel fordultam is vissza.Épp kocsit mosott félmeztelen testén csillogtak a vízcseppek.
-'Gyerünk megcsinálod'-biztattam magam
Majd ismét átléptem a küszöbünket és egyenesen felé indultam egy pohár hideg limonádéval.
-Szia én (T/N) vagyok a szomszédból!
-Ó szia!-hagyta abba amit éppen csinált felém fordult és megtörölte a kezét a gatyájába.-Harry vagyok nem rég költöztünk ide.Amúgy mi járatban?-igazította meg a fürtjeit.
-Ja csak hoztam neked limonádét, gondolom megizzaszt a munka.-mosolyogtam és átnyújtottam neki a poharat.
-Köszi
-Nincs mit.Segíthetek valamit?
-Aha jó jönne-mosolygott majd végig mért-Le tudnád mosni a kocsi elejét még én a hátulját tisztítom!?
-Persze
Elkezdtük mosni a kocsit ami nagyon jó móka volt mindent ellepett a hab. Harry kinézett a kocsi mögül és egy szakáll volt az arcán habból.
-Hohohohó jól viselkedik ez a kislány,mert ha nem, akkor karácsonyra nem kap semmit!
-Te nem vagy normális!-nevettem
-Ki mondta, hogy az vagyok?
-Igaz!-észrevettem magam mellett a slagot és azt terveltem ki, hogy majd lelocsolom vele Harryt.
-Nesze!-ugrottam oda Harry mellé és pont telibe találta őt a vízsugár.
-Állj csak meg!-futott utánam és a kocsi körül kergetőztünk.
-Harry gyere kész a kaja!-hallottam meg anyukája hangját
-Na jó akkor én mentem-indultam volna el de Harry utánam szólt
-Nem jössz te is valamit enni?
-Ömm..köszi-bementünk a lakásba és megtörülköztünk majd elkezdtünk enni.
-Anya, ő itt a lány a szomszédból (T/N)
-Szia Harry anyukája vagyok!
-Jó napot!
-Tegeződjünk-mosolygott rám
Megkajáltunk majd újra elkezdtük mosni a kocsit és amikor végeztünk elköszöntem és hazamentem.
-Na milyen a szomszéd fiú?-kérdezte apa
-Kedves!Meghívott kajálni a házukba
-Az jó!-mondta. Felmentem a szobámba lezuhanyoztam és még netteztem egy kicsit amíg este 9 óra nem lett. Meghallottam, hogy az ablakomat dobálja valaki kaviccsal majd kinyitottam.
-Harry!
-Szia!Nincs kedved jönni bulizni? A haverom meghívott és jó lenne ha te is jönnél!
-Várj megkérdezem!-lementem anyuékhoz és igent mondtak.Behívtam Harryt,hogy várjon meg még elkészülök.Felmentünk a szobámba kiválasztottam a ruhát felvettem-persze nem Harry előtt-utána pedig elkezdtem sminkelni magam
-Minek az? Anélkül is szép vagy!-vakarta meg Harry a tarkóját
-Komolyan?-mosolyogtam és felé fordultam
-Már mint úgy értem természetes szépség vagy!
-nyugi nem az a lány vagyok aki agyonra sminkeli magát csak szemceruza,szempillaspirál és szájfény.-ahogy mondtam sorba a dolgokat úgy sminkeltem magam-Na hogy festek?
-Szép vagy!-mosolygott pimaszul-Na indulhatunk?-állt fel az ágyról
-Aha
Beültünk a kocsiba és elindultunk.
-És, hogy hívják a haverod?
-Louis!Bemutatlak neki mert szerintem összeillenétek
-Komolyan?
-100%-ig biztos vagyok benne-mosolygott
Egy kis idő múlva meg is érkeztünk egy házhoz.Ezek szerint házibuli.Majd bementünk a házba ami tele volt emberekkel
-Csá Louis!-pacsizott vele Harry
-Helló haver!
-Ő az a lány akit be szeretnék neked mutatni
-Ó! Oké. Gyere beljebb-karolt át de Harry már be is olvadt a tömegbe-És hogy hívnak?
-(T/N)
-Szuper!-mosolygott-Megyünk táncolni?
-Aha-mosolyogtam
Elkezdtünk táncolni először fél méterre egymástól majd egyre közelebb.Végül össze ért a testünk.közbe tök jó elbeszéltünk és igaza volt Harrynek sok közös van bennünk Louissal.
-Kérsz valamit inni?-próbálta túlordítani a fülsüketítő zenét
-Aha jó lenne-mosolyogtam
Elmentünk a bárpulthoz és kértünk 2db koktélt.Amikor megittuk vissza mentünk táncolni de már egy kicsit felszabadultabbak voltunk.Nagyon közel táncoltunk egymáshoz szinte az orrunk összeért majd Louis hirtelen lesmárolt.Csókja édes volt és vad.Beletúrtam a hajába neki pedig a keze a fenekemen volt.Lassan elváltak ajkaink és a homlokunkat összeérintettük
-Mit szólnál ha a barátnőm lennél?
-Örülnék neki!-mosolyogtam
-Na milyen a buli?-jött oda Harry-Láttam összemelegedtetek!-mosolygott kajánul
-Ja te randi guru!-mosolygott Louis-Ez a csaj eszméletlen-mondta neki
-Tudom!Tudtam, éreztem, hogy összeilletek
-Hát akkor bejött a jóslatod!-mondtam majd egy puszit nyomtam Louis arcára és ő átkarolt
-Na jól van hagylak is titeket-ment el
Tovább buliztunk és amikor véget ért, elbúcsúztam Louistól egy szenvedélyes csókkal és beültünk a kocsiba Harryvel.
-Na milyen volt?
-Eszméletlen!Köszi Harry, hogy bemutattál Louisnak-nyomtam az arcára egy puszit
-Ó! Csak ne hogy megcsald!-nevetett Elgondolkoztam majd megszólaltam
-Te olyannak tartasz,hogy megcsalnám őt!
-Ja ne hogy férre érts én csak a puszira mondtam amit adtál nekem
-Ja értem
-Megérkeztünk!-mondta
-Köszi, hogy elvittél!
-Nincs mit!
Amikor beléptem az ajtón hulla fáradt voltam és bedőltem az ágyba.
Másnap arra ébredtem, hogy csörög a telefonom
-Halló!
-Szia Louis vagyok!
-Louis!Honnan tudod a számom?
-Telefon könyv?!
-Mit szeretnél?
-Nem jönnél át ma?
-Ja jó majd megyek!
-Oké szeretlek
-Én is szia!
Lementem anyuékhoz.
-Anya ma átmegyek Louishoz!
-Ki az a Louis?
-Csak egy srác akit megismertem a bulin és összejöttünk
-Jó de ne csináljatok hülyeséget!
-Jó!-forgattam meg a szemeimet
Elindultam Louisékhoz és bekopogtam az ajtón.
-Szia!-csókolt meg és behúzott az ajtón
-Neked is szia!-nevettem el magam
-Na és mit csináljunk?
-Nem tudom
-Nézzünk valami filmet
-Oké. -amikor beraktuk a filmet valaki kopogott az ajtón
-Várj kinyitom!-mondta majd felállt. Harry volt az. Na remek ennyit a közös napunkról
-Mit csináltok?
-Épp filmet akarunk nézni
-Ja oké. ugye nem zavarok?
-Nem dehogy!-mondta Louis. De engem egy kicsit zavart.
Elkezdődött a film és Kb. negyed óra múlva Harry levette a felsőjét.
-Bocsi nagyon melegem van-majd rám mosolygott. Mindenki felismerné ezt a nézést!Nekem akar imponálni.Már alig vártam, hogy vége legyen a filmnek és ne kelljen a két fiú között ülnöm ráadásul úgy, hogy az egyik félmeztelen.
-Sajnálom srácok de nekem mennem kell-pattantam fel a kanapéról
-Mért?-ölelt át Louis
-Hát .. mert..
-Nem engedlek-csókolta meg  nyakamat.Láttam Harry fejét mint ha féltékeny lenne.Ezért én még rátettem egy lapáttal.
-Szeretlek!-csókoltam meg szenvedélyesen Louist
-Na jó én  mentem!-állt fel Harry
-Jó szia!-mondtuk egyszerre Louissal.Ahogy Harry kisétált az ajtón Louis ledöntött a kanapéra
-Akarlak!-mondta
-Louis még csak 2 napja ismerjük egymást-ültem fel
-jó jó igazad van.Bocsi
-Semmi baj!-pusziltam meg-De most már én is mentem
-Oké szia!
-Szia!
Hazafelé sétáltam amikor hirtelen valaki megérintette a vállamat.
-Basszus Harry a szívbajt hozod rám.
-Bocsi-mosolygott-Nem jössz el hozzánk segíteni takarítani ?
 -Oké-forgattam meg a szemeimet
Beléptünk a házba és Harry szobájával kezdtük. Éppen a port töröltem a szekrényről lehajolva amikor Harry mögém állt és az ágyékát hozzám nyomta
-Te mi a szart csinálsz?
-Ezt!-majd megfordított és megcsókolt. A csókja más volt mint Louisé. Gyengéd és lágy.Próbáltam tiltakozni de nem ment. Talán azért mert túl jó csókolt.-Na mi van még is megcsalod Louist?
-Nem... dehogy!
-De vissza csókoltál!
-Hát...mert..
-Jobban tetszek neked mint Louis!
-Nem semmi ilyen!
-Ne mondjad látom, hogy zavarba hoztalak!
-És? Mi van akkor?
-Louistól nem jöttél zavarba de tőlem igen ez jelent valamit nem?
-De! Azt hogy én most mentem!-nyitottam ki az ajtót de Harry nem engedte
-Engedj ki!
-Nem!-majd újra megcsókolt. komolyan mondom nem bírok neki ellenállni.Felugrottam rá és összekulcsoltam a lábamat majd ledobott az ágyra.-Tudtam hogy szeretsz!
-Fogd be!-csókoltam meg újra
Lassan kezdtek rólunk a ruhadarabok elfogyni én már csak fehérneműbe voltam és Harry pedig csak egy boxerbe.Egy egyszerű mozdulattal kipattintotta a melltartó pántomat és szó szerint letépte rólam.
-Ennyire fel vagy izgulva?
-Nem is tudod mennyire-súgta bele a fülembe amitől kirázott a hideg. Lassan haladt lefelé a testemen és a bugyimat is levette. Meztelenül feküdtem előtte.Csókolgatni és masszírozni kezdte  melleimet ami kisebb nyögéseket váltott ki belőlem. Mikor meguntam fordítottunk helyzetünkön.Végig csókoltam Harry testét majd lehúztam róla a boxerét. Kézzel kényeztettem ágaskodó férfiasságát majd hirtelen az egészet bekaptam és egy megkönnyebbül sóhaj szaladt ki Harry száján.Gyorsan szoptam amikor hallottam, hogy közel van a csúcshoz abba hagytam.
-Héj!-mondta majd ismét fordítottunk helyzetünkön én voltam alul Harry pedig felettem.Hirtelen elkezdett nyalni és felnyomta két ujját, ami egy kicsit fájt de jó érzés volt.Iszonyatos tempóban ujjazott majd a hosszú ujjait büszkeségére váltotta fel. Belém hatolt és hagyta, hogy megszokjam méretét, és elkezdett lökni. Minden lökése érintette a g pontomat.
-Harry...mindjárt-karmoltam bele a hátába
-Várj még!-zihálta
Még pár lökés után éreztem, hogy rángatózni kezdd bennem és egy nagy férfias nyögéssel elélvezett és vele együtt én is.
-Imádlak!-csókolt meg és lemászott rólam
-Basszus Harry én mit tettem!-ültem fel.
-Most ne, hogy azt mondd, hogy megbántad!
-Nem nem bántam meg de, hogy fogok ezek után Louis szemébe nézni?
-Megoldjuk!-simította meg a hátamat
Felöltöztem és haza mentem egész estig azon gondolkoztam, hogy mit mondok majd Louisnak.
Másnap Louis ismét hívott, hogy menjek át.Rávettem magam, hogy majd elmondom neki az igazságot de amikor megláttam elakadt a lélegzetem. A szám kiszáradt egy árva hang sem jött ki a torkomon
-Szia-köszönt majd meg akart csókolni de én eltoltam magamtól-Mi a baj?
-Louis beszélnünk kell!
-Ajj jaj már nem kezdődik jól!-szomorodott el és leült a kanapéra
-Az van.... az van..hogy!
-Igen?
-Lefeküdtem Harryvel!-nyögtem ki végre
-Mi? Én itt várok rád te meg elmész mással henteregni?
-Louis én...
-Tudom sajnálod!De ettől nekem nem lesz jobb!-ordítottés kopogtak az ajtón, Harry volt az
-Na remek itt a bájgúnár!Nem akartok az én ágyamon is henteregni?
-Louis megmagyarázom!
-Ezt nem tudod!Nagyot csalódtam benned Harry!
-Louis (T/N) szeret téged de ezek szerint irántam többet érez!
-Megértem én! Legyetek boldogok!De most kérlek menjetek el!
-Louis...-nyúltam volna hozzá de rám ordított
-Menj már el!
Harryvel kisétáltunk az ajtón én haza felé mentünk
-Szerinted megbékél?
-Ismerem Louist nem nagy haragtartó!
-Remélem igazad van!-majd elbúcsúztunk egymástól egy csókkal és felmentem a szobámba. Bömböltettem a zenét, ez mindig megnyugtat.Megláttam, hogy világít a telefonom Harry volt az. Lehalkítottam a zenét és felvettem.
-Mi a baj?
-Louis azt kérte beszéljük meg ezt nyugodtan mert már lehiggadt!A fagyizó előtt találkozzunk
-Oké rendben!
Elmentünk a fagyizóhoz Louis már ott várt ránk!
-Sziasztok!
-Szia!-köszöntünk egyszerre Harryvel
-Csak azt akartam mondani, hogy nem haragszom rátok sőt igazából nem is tudnék rátok haragudni!
-Komolyan?-kérdeztem mosolyogva
-Persze!Örülök, hogy boldog vagy és Harry mellett nagyon jó helyed lesz!
-Köszi Louis!-mondta Harry
Amikor ez történt azóta el telt 8 év
-Anyu, anyu látogassuk meg a kereszt aput!
-Jó nemsoká indulunk addig szólj apunak!
-Oké!-szaladt Harryhez az én egyetlen pici fiam
Amikor megérkeztünk Louis egyből a kezébe kapta a fiamat
-Hú de megnőttél!Szeretlek-nyomott az arcára egy puszit
-Én is kereszt apu!
Harryvel egymásra mosolyogtuk és mi voltunk a legboldogabb család a világon!


Remélem tetszett! :) Sokan komizzatok és pipálgassatok :DD
*Cary

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése