2013. augusztus 8., csütörtök

Focisták


Már régóta vagyok a suliba pom pom lány.Szurkoltunk a lányokkal a sulis focicsapatnak,amiben a suli két legdögösebb pasija játszott, Harry Styles és Louis Tomlinson. Egyik nap amikor mentünk a meccsre szurkolni oda köszönt nekem Louis ami furcsa volt, hogy észrevett mert eddig levegőnek nézett.De örültem neki, hisz ki nem örült volna.Amikor vége lett a meccsnek  elmentem az öltözőbe de mivel nem figyeltem rossz ajtón nyitottam be
-Úr isten bocsi -pirultam el ők meg csak mosolyogtak és ott álltak félmeztelenül.Meg se bírtam mozdulni csak bámultam és elkezdtek oltogatni
-Mi van még sohase láttál ilyet?-jött közelebb az egyik srác
-Még tuti szűz!-mondta a másik.Igazuk volt még szűz voltam 18 éves korom ellenére de nem akartam elhamarkodni a dolgot.
-Álljatok le!-állt fel Louis-És ha még szűz mi van akkor?Nem a ti dolgotok!
-Jól van haver bocsi!-mondták egyszerre feltartott kézzel
-Gyere!-vezetett ki Louis az öltözőből
-Köszi, hogy megvédtél!
-Ez természetes!Utálom, hogy ha a lányokat bántják
Éppen mentem volna be a lány öltözőbe amikor Louis utánam szólt
-Mit szólnál egy randihoz?
-Jól lenne!-mosolyogtam
-Akkor holnap 8-ra érted megyek!
Telefonszámot cseréltünk, megadtuk egymásnak a címunket és bementem öltözni
-Igen!-csuktam be magam mögött az ajtó
-Mi az?-jött oda a barátnőm
-Louis Tomlinson randira hívott!
-Na nee...
-De!Holnap jön értem 8-kor!
-Ez tök szuper!Akkor nekem hagytad Harryt!-nevetett
-Hülye!-löktem őt oldalba
Majd mikor átöltöztem hazafelé vettem az irányt.Amikor hazaértem csörgött a telefonom és a barátnőm volt az.
-Képzelt Harry hazakísért!
-Komoly?
-Aha és olyan helyes volt a göndör fürtjeivel és a nagy zöld szemeivel.
-Gondolom. Louis is engem teljesen megbabonázott.
-(T/N) bepasiztunk!-ujjongott a telefonba
-Tudom és ez annyira jó!De most le kell tennem
-Okés
Egész este azon gondolkoztam milyen lesz Louissal a randink.Lassan álomba merültem és amikor másnap felébredtem már elkezdtem kiválasztani a ruhámat.Volt rá időm mert Louis csak este 8-ra jön értem de úgy gondoltam el kell kezdenem mert soha nem fogok végezni.Délre sikerül is megtalálni a tökéletes ruhát.Megebédeltem és visszamentem a szobámba.Hallgattam egy kis zenét majd elkezdtem készülődni. Megfürödtem,felöltöztem a kiválasztott ruhámba,kivasaltam a hajam sminkeltem és észre se vettem,hogy 8 óra van.hirtelen megszólalt a csengő és rohantam ajtót nyitni.
-Szia!-mosolyogtam
-Hali!Mehetünk?
-Persze!
Beültünk a kocsiba és elkezdtünk beszélgetni
-Remélem nem baj, hogy páros randi lesz!
-Nem.De ki a másik páros?
-Harry meg valami lány szerintem a barátnőd!
-Az szuper!És elmondanád hova megyünk?
-Majd ha odaérünk megtudod!-mosolygott azzal az ellenállhatatlan mosolyával
Egy luxus étterem előtt szálltunk ki és találkoztunk Harryékkel. Louisék lepacsiztak mi a barátnőmmel megöleltük egymást.Bementünk és eszméletlen jó hely volt.Mindenféle finom kaják voltak.Nagyon jó összebarátkoztam Harryvel és Louissal is. Majd amikor megkajáltunk elsétáltunk a London-Eye-hoz felültünk rá és amikor a legtetején voltunk.Harry a barátnőmet Louis pedig engem smárolt le,ami csodálatos volt mint ha valami álomba lettem volna.Amikor elváltak ajkaink egymástól csak rámosolyogtam
-Összebeszéltetek Harryvel?
-Nem de hasonló a gondolkodásunk!-villantotta meg a féloldalas szexy mosolyát
Amikor leszálltunk Louis hazakísért és még egy forró csókkal elbúcsúztunk egymástól.
-Jó éjt!Szeretlek!
-Én is szia!
Felmentem a szobámba és letusoltam és befeküdtem a puha ágyba.Másnap csörgött a telefonom Louis volt az
-Szia kicsim!
-Szia!
-Nem megyünk el moziba?
-De jó lenne!
-Oké akkor a mozi előtt találkozunk!
-Rendben!
-Szió!
-Szia!
Elindultam a mozihoz, megcsókoltam Louis-t és bementünk a romantikus filmre. Louishoz bújtam a film közbe és olyan jól esett, hogy átölelt és védelmezett.Majd amikor kijöttünk elmentünk fagyizni és nagyon jól elszórakoztunk. Annyira örülök, hogy van egy normális pasim neki adnám az életemet is.Másnap arra gondoltam meglepem Louis és elmegyek hozzá.Bekopogtam és az anyukája nyitotta ki az ajtót.
-Csókolom Louis itthon van?
-Igen fenn van a szobájába de..
Én meg se hallva amit mondd mentem fel a szobába kinyitottam az ajtót és megláttam őt a barátnőmmel épp fehérneműbe voltak.
-Ezt nem hiszem el!-folyt ki egy könnycsepp a szememből és becsaptam magam mögött az ajtót
-Várj (T/N) megmagyarázom!-rohant utánam Louis
-Mit, hogy átcsaptad az állítólagos csajodat de ez még nem minden ráadásul  a leges legjobb barátnőmmel?!
-Sajnálom!Meg tudsz nekem bocsátani?
-Nem nem tudok!-majd elmentem
Elmentem Harryhez, hogy elmondjam neki mi történt.
-Szia Harry!-nyitott ajtót én pedig csak sírtam
-Szia!Mi a baj?
-Tudod, hogy az én állítólagos barátom és a te állítólagos barátnőd épp egymás vágyait elégítik ki!
-Hogy mi?
-Elmentem Louishoz és ott henteregtek
-Nem hiszem el!
-Hát én sem hittem a szememnek!
-Tudod mit ha ők szórakoznak akkor mi is!Tetszem neked nem?
-De!
-És te is tetszel nekem!
-Komolyan?
-Igen!-mosolygott majd megcsókolt
Lefektetett a kanapéra és levette a felsőmet
-Akarlak!
-Úgy ahogy én is!-majd én is levettem  róla is a felsőt és végig néztem izmos felső testén.
Kikapcsolta a melltartómat  és elkezdte masszírozni a melleimet majd lassan kigombolta a rövidnadrágomat.
-Harry várj!
-Mi a baj meggondoltad magad?
-Nem csak tudod szűz vagyok!
-Megígérem vigyázok rád!-én pedig aprókat bólogattam
Levette a nadrágomat a bugyimmal együtt és megéreztem selymes nyelvét a csiklómon, és egy megkönnyebbült sóhaj szaladt ki a számon.Amikor a legkevésbé számítottam rá felnyomta az ujját
-Ah Harry..
-Mi az?Hagyjam abba?
-Nem, nehogy abba hagyd!-ziháltam majd elkezdett pumpálni.Éreztem egy bizsergő érzést az alhasamba a hátam ívbe feszült.
-Harry mindjárt..-majd abba hagyta amit éppen csinált és én fordítottam helyzetünkön.Levettem róla a gatyáját a boxerével együtt és megláttam ágaskodó férfiasságát ami már a hasát csapkodta.Majd a kezembe vettem és verni kezdtem.
-Ahh-nyögött Harry-Hagyd abba!-én pedig csak folytattam majd ellökte a kezemet Harry és ismét fordítottunk helyzetünkön.
Végig csókolta a nyakamat és megszívta rajta a vékony bőrt majd megkérdezte
-Kész vagy!
-Igen!
lassan belém hatolt a fájdalom iszonyatos volt de egy idő után ez elmúlt Harry elkezdett tolni ami szuper volt.
-Harry mindjárt!
-Egyszerre..kérlek!-megpróbáltam visszatartani
-Most!-mondta majd egyszerre adtuk át magunkat a gyönyörnek-Ez szuper volt!e -feküdt le mellém
-Nekem is tetszett.Meg kéne beszélnünk ezt a dolgot Louisékkal!
-Hát igen!Várj felhívom!
Harry felhívta Louist és egy  találkozót szervezett a parkhoz.Amikor oda jöttek köszöntünk nekik és Louis egyből mentegetőzött
-Harry nagyon sajnálom!
-Semmi baj én meg együtt vagyok (T/N)-nel!
-Akkor nincs harag?
-Nincs!-mondtam
-Menjünk el fagyizni!-mondta a barátnőm
-Jó ötlet-egyszerre válaszoltuk és megfogtam Harry kezét és boldogan mentünk a fagyizóba

Na hogy tetszett?:)) Sokat komizzatok és pipálgassatok!!
*Cary


2 megjegyzés: