2013. augusztus 20., kedd

Álarcos bál

Már 9.-es korom óta vártam ezt a napot, hogy végre végzős legyek.Ma nekik van az álarcos báljuk és más suliból is hívnak embereket partizni.Elkezdtem készülődni.Megfürödtem,felvettem a báli ruhámat,becsavartam a hajamat,kisminkeltem magam.Már majdnem kiléptem az ajtón mikor apa utánam szólt.
-Kicsim az álarcod!
-Basszus majdnem elfelejtettem!Köszi apa!-nyomtam az arcára egy puszit és elkezdtem sietni a suliba.
-Érezd jól magad!-kiabált még utánam
Gyalog mentem mert nem volt messze csak pár utcányira.Amikor beléptem az ajtón már elég sokan voltak.Próbáltam ismerősöket keresni de ez elég nehéz volt mert mindenki álarcot viselt.Mikor már meguntam a keresgetést elmentem a pulthoz, hogy töltsek magamnak egy kis puncsot.Amikor megittam és letettem a poharat valaki megérintett.
-Jössz táncolni?-kérdezte mély búgó hangon
-Persze.-bementünk a tánctér közepére és egy lassú szám kezdődött el.
Nagy kezével megfogta az egyik kezemet a másik kezét pedig a derekamra tette,én pedig a vállára.Így lassúztunk egy ideig és egyszer csak megszólalt
-Gyönyörű vagy!-én pedig zavarba jöttem és csak mosolyogtam
Amikor nem számítottam rá hirtelen hátra döntött és a feje tőlem egy centire állt meg.
-Ki vagy?-kérdeztem és visszaállított abba a pózba amibe voltunk
-Ez egy álarcos bál, nem de?-forgatott meg.
Én ismét csak mosolyogni tudtam ezen és próbáltam kideríteni, hogy ki bújik az álarc mögött.Nem ismertem fel csak a göndör haja látszott,ezek szerint másik suliból jött.De ezt úgy is megtudom majd éjfélkor amikor mindenki leveszi magáról a maszkot.Hirtelen ott termett mellettünk egy másik fiú és most ő kért fel táncolni,így akivel eddig táncoltam átadta a helyét.
-Hogy érzed magad?
-Szuperül!-mosolyogtam
-Ide jársz suliba igaz?
-Igen.És te?
-Én a haverommal jöttem a Hight School-ról.
-Ki a haverod?-mosolyogtam
-Akivel az előbb táncoltál!
-Lécci mondd meg, ki az!
-Nem mondhatom el!
-Akkor csak a nevét!
-Harrynek hívják, de nem tőlem tudod!
-Oké köszi!-nyomtam egy puszit az arcára és elmentem megkeresni Harryt. Könnyű őt felismerni a göndör hajáról és az álarcáról.Pár perc múlva meg is láttam őt.Egy asztalnál ült és beszélgetett a többi sráccal.
-Harry beszélhetnénk!
-Persze-állt fel az asztaltól-Mit szeretnél?Várj egyáltalán honnan tudod a nevemet?
-Ez most lényegtelen, hogy honnan tudom!
-Akkor mit szeretnél?
-Nem bírok várni éjfélig meg kell tudnom, hogy nézel ki!-ő pedig csak elmosolyodott
-Gyere menjünk ki csónakázni!-mondta
A suli udvara mögött van egy nagy tó ahol csónakázni lehetett.Mos így este még gyönyörűbb volt ki volt világítva az egész tó.Előbb Harry szállt be a csónakba majd megfogta a kezemet és besegített engem is.Majd elkezdett evezni és a tó közepén álltunk meg.Gyönyörű volt a látvány csak a fény világította meg az egész tavat és minket is.
-Szóval kíváncsi vagy rám?
-Igen nagyon!
-Tulajdon képen én még kíváncsibb vagyok, hogy te ki vagy!-mosolyodott el-És hogy hívnak mer ugye én még ezt sem tudom!-nevetett
-(T/N)
-Komolyan kíváncsi vagy rám?
-Igen!-mosolygott féloldalasan
-Húú-fújtam ki a levegőt-Már azt hittem csak én vagyok ennyire gáz
-Most te gáznak neveztél!-nevetett-Szívd vissza!
-Oké,oké vissza szívom!-nevettem el magam majd Harryvel egyszerre vettük le a saját maszkunkat.A szeme teljesen igéző volt,még jobban mint álarcban.
-Csoda szép vagy!-mosolygott majd gyengéden megcsókolt mikor elváltak ajkaink kicsit zavarban voltam
-Vissza kéne mennünk!-mutattam a part felé
-Igen szerintem is!-vakarta meg a tarkóját és kieveztünk a partra és visszamentünk a suliba,és felvettük az álarcainkat.
Beolvadt Harry a tömegbe én pedig ismét egyedül maradtam.Majd megtaláltam a barátnőmet.
-Úr  isten szia (T/N)!
-ÁÁ szia!-sikítottam fel és megöltem
-Egész végig téged kerestelek!Gyere mindjárt éjfél és levehetjük az álarcokat.
Oda mentünk egy nagy színpad elé és számoltunk visszafelé. Harry és a haverja mellettünk álltak és mind a ketten ránk mosolyogtak.
-5...4..3..2..1...-és mindenki levette a maszkját.Oda mentünk Harryékhez beszélgetni és bemutatkoztunk egymásnak mint ha még soha nem találkoztam volna velük.De így megtudtam, hogy a haverját Louisnak hívják.Még egy csomót beszélgettünk telefonszámot cserélgettünk majd amikor vége lett az estének elbúcsúztunk
-Még találkozunk!-engedte el Harry lassan a kezemet
Haza mentünk a barátnőmmel.
-Mi van köztetek Harryvel?
-Semmi mi lenne?Csak most ismertünk meg egymást!
-Uhum.. persze!!
-Na jó nem tudok hazudni smároltunk a tavon!
-Áá ez tök romantikus!
-Tudom és annyira jó volt!-mosolyogtam
Elbúcsúztam a barátnőmtől mert már haza értem ő pedig tovább ment.
Halkan felmentem a szobámba és még felmentem Twitterre. Követtem Harryt és Louist is és mind a ketten kiírták, hogy a legjobb este.Én pedig nagy mosollyal az arcomon lecsuktam a laptopomat átöltöztem és bedőltem az ágyamba.Másnap reggel a telefon csörgésre ébredtem még az ágyból is kiestem annyira megijedtem.
-Igen!-szóltam bele kómás hangon
-Bocsi felébresztettelek?
-Igen de semmi baj!Mit szeretnél Harry?
-Nem jönnél el velem moziba?
-De az szuper lenne!Akkor a mozi előtt!
-Rendben ott várlak!-majd letette a telefon én fél óra alatt el is készültem.
-Apa moziba mentem!
-Oké siess haza!
-Szia!-majd becsuktam magam mögött az ajtót és elindultam a mozihoz
-Szia (T/N)!-ölelt meg és egy gyors puszit nyomott a számra
-Ez meg mi volt?
-Csak vicceltem!-majd lesmárolt de ez nem olyan volt mint a bulin a csónakban ez olyan kényszerből volt.Kb.Olyan, hogy 'Na jól van többet akar akkor lesmárolom'
-Harry mi a baj?-váltam el tőle
-Na jó nem fogok neked hazudni!Túl elhamarkodottan döntöttem a bulin és nekem....szóval nekem van barátnőm!
-Ez most komoly?
-Igen és sajnálom!-nézett a föld felé és a lábával elkezdte rugdosni a kavicsokat
-De akkor minek játszadoztál velem?Örülök,hogy elmondtad és nem vágtad át az agyamat de azért jobb embernek gondoltalak!-majd hátat fordítottam és haza indultam.felhívtam Louist
-Szia Louis!Ki tudsz jönni a parkba?
-Igen persze mi a baj?
-Majd elmondom csak gyere a parkba!
-Oké 10 perc és ott vagyok!
Lassan elsétáltam a parkoz és pár perc múlva megláttam Louis oda rohantam hozzá és szorosan megöleltem és sírni kezdtem a vállán.
-Héj mi a baj?-simította meg a hátam majd egy kicsit eltolt magától, hogy a szemembe tudjon nézni
-Te tudtad, hogy Harrynek van barátnője igaz?
-Igen tudtam de megígértem, hogy nem mondom el neked mert azt mondta, hogy ő személyesen szeretné veled közölni.-törölte le a könnycseppet az arcomról-Gyere menjünk el hozzám ésott megbeszéljük a dolgokat.
-Oké-majd elindultunk Louisékhoz. Elég hamar odaértünk.És elbeszélgettünk erről az egészről.Nagyon összebarátkoztam Louissal és ő lett az egyetlen fiú barátom.Haza kísért a beszélgetésünk után és meg is nyugtatott ami csodálatos volt.Délután a barátnőimmel vásárolgattam és elmulattuk az időd este 7 óra volt így haza mentem.Másnap egy unalmas reggel volt megreggeliztem fogat mostam stb.Hirtelen megszólalt a telefonom Louis hívott.
-Nincs kedved átjönni egy kicsit halálra unom magam.
-Oké megyek!-mondtam és leraktam a telefont.Elindultam és bekopogtam az ajtón.
-Szia!-nyitotta ki
-Hali!-majd beljebb enegdett
Leültünk filmet nézni de a film felénél Louis csak engem nézett
-Ennyire ne érdekel a film?-néztem rá
-Ja bocsi csak olyan gyönyörű vagy!
-Mi?
-Na figyel!-fogta meg a kezemet.Az álarcos bál óta teljesen beléd vagyok habarodva!
-Tényleg?
-Igen.és sajnálom de ezt muszáj...-majd megcsókolt nem tiltakoztam mert élveztem.
Derekamnál fogva közelebb húzott magához és vadabbul csókolt.majd hátradöntött.Levette a felsőjét végig nézett rajtam majd az ágy szélére ült
-Bocs csak elragadott a pillanat-vette volna vissza a felsőjét de én elvettem tőke és tarkójánál fogva közelebb húztam magamhoz és lesmároltam.
-Szóval..nem bánnád?-mondta két csók között
-Akarom!-mondtam majd ismét hátradöntött és folytatta tovább levette rólam is a felsőmet és végig csókolta  a nyakamat még el nem ért a melleimig  majd kikapcsolta a melltartómat.-Úgy csinálta mint egy profi gondolom van benne gyakorlata. -Lassan lehúzta a pántot a vállamon  és eldobta a szoba másik felébe.A melleimet kezdte el kényeztetni majd a hasamon kis nedves puszikat hagyott és elért a nadrágom széléhez.Kigombolta és lehúzta rólam a tangámmal együtt.Ő is levette magáról a gatyáját és a bokszerét.
-Louis kérlek ne játszadozzunk!-ziháltam és szinte már remegtem a vágytól
-Ahogy te akarod!-párszol végighúzta a kezét férfiasságán és belém hatolt.A mérete iszonyatosan nagy volt és Louis vállába mélyesztettem fogaimat, hogy levezessem a fájdalmamat.Óvatos volt ami tetszett.megvárta még megszokom méretét és lassan elkezdett tolni.Ugyan ezt a tempót folytatta még nem szóltam neki.
-Louis..gyorsabban!-teljesítette a kérésemet és gyorsított a tempón minden lökése érintette a g pontomat.
-Ez az ..mindjárt-zihálta Éreztem, hogy elkezdd rángatózni bennem és meleg nedve elárasztja a testemet és én is elmentem.
-Hihetetlen voltál!-feküdt le mellém
-Te sem voltál semmi!
-Beszélned kéne Harryvel!
-Igen lehet!-felöltöztünk és felhívtam Harryt és megbeszéltünk egy találkozót.
Elindultunk Louissal a megbeszélt helyre és megláttuk Harryt
-Összejöttetek?-kérdezte mosolyogva
-Igen-adott egy puszit Louis az arcomra
-Mit szólnátok egy dupla randihoz?
-Az jó lenne!-mosolyogtam
-Rendben akkor felhívom a barátnőmet és mehetünk is!

-Oké!
megvártuk még megérkezik addig asztalt foglaltunk egy csodálatos étteremben és az  egész napot együtt töltöttük és Harry barátnője most a legjobb barátnőm.

Remélem tetszett! :) Sokat komizzatok és pipálgassatok!! :D
*Cary

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése