2013. augusztus 28., szerda

Egy téli szünet



Végre egy nyugis nap a suli után.Téli szünet van.Karácsonyi műsorokat adnak a Tv-ben és nem kell tanulni csak egész végig pihenni.Épp az egyik műsort néztem a Tv-ben amikor csöngettek.
-Sziasztok!-köszöntem keresztfiamnak és édesanyjának.
-Szia (T/N)!Megkérhetlek arra, hogy vigyázol 2 napig Mike-ra?
-Ömm... persze! De holnap karácsony!-mondtam de egy kicsit mérges voltam, hogy elrontották a pihenő napomat de végül is szeretek Mike-al lenni.
-Tudom és sajnálom de dolgoznom kell és együtt kéne töltenetek a karácsonyt!Ugye megérted?
-Persze természetesen.
-Tessék! Itt az összes játéka és a  ruhákl!-nyomta a kezembe a cuccokat
-Oké köszi, szia!-megfogtam Mike kezét és bevezettem őt a szobába-Na Mike mit szeretnél csinálni?
-Autózni!-pakolta ki a sok kisautót a szatyorból
-Oké!-elkezdtünk játszani a kisautókkal amikor Harry hívott.
Harry a legjobb barátom mindenben segített nekem, és ha kellett akkor én is neki.Hihetetlenül jó párost alkotunk, mint ha csak testvérek lennénk.
-Mike várj egy pillanatot!-mondtam az keresztfiamnak-Szia Harry mi van veled?
-Semmi. Azt hittem pihenhetek erre a nyakamra hozták Luxot.Nem tudnál segíteni?
-Bocs de nálam is itt van Mike!
-Akkor vigyük ki őket a játszótérre biztos jól elszórakoznának a hóba.
-Ez jó ötlet!Akkor a kisboltnál találkozunk!-majd letettem a telefont-Mike szeretnél elmenni a játszótérre?
-Igeeen!-pattant fel a kisautók mellől.Feladtam rá a cipőjét ,a kabátját, a sapkát és a sálat és már indultunk is.
-Most hova megyünk? A játszótér ott van!-rángatta meg a kabátom ujját Mike
-Találkozunk az egyik barátommal és neki a keresztlányával jól elfogtok szórakozni!Neked is lesz játszótársad!
-Jóó!-újjongott
Megérkeztünk a kisbolthoz és már Harryék ott vártak.
-Szia!-öleltem meg Harryt és mint mindig a jó férfias illatát mélyen beszippantottam.-Szia Lux hogy vagy?-guggoltam le
-Jól!Ő kicsoda?-kérdezte
-Ő itt Mike a keresztfiam barátkozzatok össze!
-Oké!Mike építünk majd hóembert?
-Igen imádom a hóembereket!-mosolygott Mike
-Na el is van intézve a probléma!-nevetett Harry
Átsétáltunk a játszótérre és csak néztük ahogy Mike és Lux játszanak
-Ne csak álljatok ott gyertek segíteni!-mondta Lux.Mi csak egymásra mosolyogtunk Harryvel és odamentünk hozzájuk.
-Miben kell segíteni, kicsi lány?-kérdezte Harry Luxot
-Hát segítenetek kel felépíteni a hóembert mert mi kicsik vagyunk hozzá!-mondta Mike
-Rendben akkor kezdjük!-mondtam és elkezdtem görgetni egy kis gombócot ami egyre jobban növekedett.A többiek is serényen dolgoztak,vagyis gondolom mert nem arra figyeltem.
-Támadááás!-hallottam Harry hangját én pedig felálltam és megfordultam és mind a hárman egyszerre szaladtak felém.Végül jó megfürdettek a hóba Harry pedig rajtam feküdt ami kicsit kellemetlen volt csak egymás szemébe néztünk.Harry felállt és engem is felsegített.
-Jól vagy?-nevetett
-Persze!De azt hittem hóembert építünk nem harcolunk!-mosolyogtam és leporoltam magamról a havat
-Harry ötlete volt!-mondta Lux, Harry pedig csak mosolygott
Végül elkezdtük a hóembert építeni és majdnem kész volt amikor két öreg házaspár sétáltak el arra.
-Szép család!Nagyon aranyos gyermekeik vannak!-mondta a bácsi
-Nem!Nem ők nem a gyerekeink csak a keresztlányom neki meg a keresztfia.-vakarta meg a tarkóját Harry
-Pedig összeillenének!-nézett ránk a néni.Mi csak Harryvel egymásra mosolyogtunk Lux meg Mike még tovább építették a hóembert.-Mi nem is zavarunk tovább kedveskéim. Kellemes ünnepeket!-ment tovább az öreg házaspár
-Maguknak is!-mondtuk egyszerre Harryvel
-Ez furcsa volt!-nevettem el magam
-Nem kicsit!-sóhajtott fel Harry és ő is elmosolyodott
Végre befejeztük a hóembert és a gyerekek is és mi is nagyon elfáradtunk így haza mentünk.
-Akkor szia Harry szia Lux!-köszöntünk el Mike-al
-Lux szerinted elhívjuk őket hozzánk?-kérdezte Harry a kislányt és rám mosolygott
-Igeen!Szeretnék még Mike-al játszani!
-Rendben!Akkor eljönnétek hozzánk?
-Mit gondolsz Mike elfogadjuk az ajánlatot?
-Igeen!
Elindultunk Harryékhez útközben pedig kellemesen elbeszélgettünk.
Ki kér meleg kakaót?-kérdezte Harry amint beléptünk az ajtón
Én!Én!-mondta egyszerre Mike és Lux
Harry megcsinálta a kakaót és magának is és nekem is hozott.Ott ültünk a kanapén meleg pokrócokkal betakarva.Teljesen karácsonyi hangulat volt, kivéve az, hogy még nem volt felállítva a fa.
-Harry ti még nem állítottátok fel a fát?-kérdeztem nevetve
-Nem!Pedig már megvettük ott van kint az udvaron.
-Mi lenne ha segítenénk feldíszíteni?
-Örülnék neki!-mosolygott
-Huhúú ez lesz életem legszebb karácsonya!-ujjongott Mike-De ugye együtt töltjük?-kérdezte és a nagy szemeit rám szegezte
-Nem akarjuk Luxékat zavarni ők is egy család és mi is azok vagyunk!-magyaráztam Mike-nak
-Tulajdonképpen örülnék ha együtt töltenénk az ünnepeket!-hozta be Harry a nagy fát
-Komolyan gondolod?-kérdeztem
-Miért ne?-vonta meg a vállát és rám mosolygott
-Majd megbeszéljük-válaszoltam
-Na akkor elkezdjük?-kérdezte Lux és oda ment a fához
-Aha-mondtam
Elkezdtük felrakosgatni a díszeket és a szaloncukrokat, egy-kettő szaloncukor el is fogyott.
-Hmm ezt kóstold meg!-mondta Harry és oda adta a szaloncukor másik felét
-Ez tényleg finom!
-Nekem is adjatok!-mondta Lux és Mike
Már majdnem befejeztük a fa díszítését már csak a csúcsdísz hiányzott.Megpróbáltam feltenni.Nyújtózkodtam de sajnos nem értem el.Egyszer csak két erős kezet éreztem a derekamon ami felemel.Majd feltettem a díszt és Harry lerakott én meg felé fordultam.Nem gondoltam, hogy ilyen közel áll mögöttem így össze ért az orrunk és találkozott a tekintetünk.
-Húúúú!-húzott Mike és Lux.Mi csak zavarodottan nevettünk Harryvel de még mindig egymást néztük
-Gyerünk csókold már meg!-mondta Lux
Harry most már komolyan rám nézett és lágyan megcsókolt.A keze pedig a derekamon volt.A gyerekek meg csak tapsoltak.Amikor elváltak ajkaink Harry csak ennyit súgott oda nekem:
-Boldog karácsonyt!-én pedig csak mosolyogtam
-Akkor ti most járni fogtok?-kérdezte Mike
-Igen Mike-nézett Harry Mike-ra
-Huhúú!Úgy is annyira bírtalak téged!-ölelte meg őt Mike
-Gyere ide te is Lux!-mondtam neki és egy nagy csoportos ölelés volt
Lassan eltelt ez a nap és nagyon jól szórakoztunk.Már este felé volt és Harry mondta, hogy megy Luxnak ajándékot venni addig maradjak itt és vigyázzak rájuk.
-Hova ment Harry?-kérdezte Lux
-Megkérdezi a mikulást, hogy jól viselkedtetek e, és, hogy kaphattok e ajándékot!
-Én jó voltam!-mondta Mike
-Én is!-mosolygott Lux
Senki se vette észre, hogy haza érkezett Harry csak én.Tudom, hogy próbált belopózni, hogy ne vegyék őt észre és ez sikerült i neki.
-Megjöttem!-jött oda Harry
-Na mit mondott a mikulás?-kérdezte Mike
-Ömm...-nézett rám harry én pedig egy 'mondjad már' fejet vágtam-Azt mondta jók voltatok
-Juhúú akkor kapunk ajándékot Mike!-ölelte meg Lux Mike-t
-Harry most én mennék el!Rendben?
-Oké, majd én vigyázok rájuk!
Kimentem az ajtón és azon gondolkoztam mit vegyek Harrynek.Igen Harrynek, mivel már Mike ajándéka megvolt véve csak Harryét kellett kitalálnom.Igen tudom mi lesz az!Bementem a boltba és megkérdeztem az eladót, hogy lehet e olyat kapni amit én kigondoltam.Elég helyes fiú volt a pénztáros de ezzel nem is nagyon foglalkoztam.Hazamentem az ajándékkal és senki se vette észre ég azt se, hogy elmentem.
-Szia megjöttem!-súgtam oda Harrynek,leültem mellé és egy puszit nyomtam a szájára.
Megfürdettem a gyerekeket Harry pedig csak az ajtófélfának dőlve nézte, hogy hogyan csinálom
-Mi olyan érdekes?-kérdeztem de nem néztem rá mivel háttal álltam neki
-Ja..semmi semmi csak jól néztek így ki!-aha ezek szerint a seggemet nézi.Ki gondolta volna?Harry mindig is ilyen volt.Imádja a lányokat és ezt nem is nagyon titkolja.Végül megfürdettem a gyerekeket és feladtam rájuk a pizsamájukat.Mike és az én cuccaimért elmentem akkor amikor az ajándékért. Harry elaltatta őket és halkan becsukta az ajtót.
-Alszanak?-kérdeztem halkan
-Mint a bunda!Mi szórakozhatnánk egy kicsit!-csókolt meg és belemarkolt a fenekembe
-Harry két gyerek van a házban és bármikor felébrednek!-toltam el egy kicsit magamtól bár tetszett amit csinált
-Nem ébrednek fel!Tisztára mint ha ki lennének ütve!-most a nyakamat csókolta ami teljesen ellazított-Na?-én nem válaszoltam csak felugrottam rá és hátul összekulcsoltam a lábamat, és beletúrtam hajába és úgy téptük egymás ajkait. Harry elvitt a szobájáig és ott hátra fektetett az ágyon és fölém mászott.
-Ne, hogy azt hidd rólam, hogy olyan vagyok, hogy megismerek egy lányt és egyből lefekszek vele!
-Harry nyugodj meg!Tudom, hogy nem olyan vagy!Ismerlek!-majd a tarkójánál fogva közelebb húztam magamhoz még egy csókért.Lassan haladt egyre lejjebb amikor Lux kinyitotta az ajtót.Harry gyorsan lemászott rólam és oda ment Luxhoz.Még szerencse, hogy sötét volt és nem látott semmit.Vártam még vissza ér Harry.
-Na mi az?-kérdezte és közben oda feküdt mellém
-Semmi csak rosszat álmodott de már alszik.-csókolt meg és folytatta ott ahol abbahagyta
Lassan haladt lefelé a testemen és kicsit felültetett, hogy le tudja rólam venni a felsőmet.Fordítottam helyzetünkön.Én is levettem róla a pólóját és elém tárult izmos felső teste.Oldalra dobtam hajamat, és el kezdtem csókolgatni a testét amikor elértem a farmerjéhez levettem róla.Majd amikor nem számítottam rá hirtelen fordított a helyzetünkön.Rutinos mozdulattal kikapcsolta a melltartómat és a melleimet kezdte el kényeztetni.Én egy aprót nyögtem mivel nagyon jól csinálta azt amit csinált.Rólam is lassan levette a gatyámat a bugyimmal együtt.Hirtelen felnyomta két újját én pedig az alsó ajkamba harapta, hogy visszatartsam a nyögésemet. Harry hihetetlen tempóban ujjazott már majdnem elélveztem amikor kihúzta belőlem az ujjait.Majd helyet cseréltünk.Elkezdtem nyalni a testét majd lassan elértem a bokszeréhez.A fogaim közé vettem az anyagot és lassan lehúztam róla ügyelve, hogy egy kicsit hozzá érjek férfiasságához
-Ne kínozz!
Megsajnáltam őt így levettem a bokszerét és hirtelen elkezdtem szopni.Egy kisebb férfias nyögés szaladt ki a száján.
-Gyorsabban!-zihálta
Én tettem amit kér majd láttam rajta, hogy nemsokára elélvez így abba hagytam.Harry lassan belém hatolt amitől egy nagyot felnyögtem.
-Csss!A gyerekek alszanak!-csókolt meg
Megvárta még megszokom  méretét és lassan elkezdett mozogni bennem.A hangomat pedig úgy csillapította,hogy közben kisebb csókokat adott az ajkamra.
-Gyorsabban!-utasítottam Harryt és ő rágyorsított.Gyorsan lökött és  mély lökései érintették a g pontomat.
-Harry én mindjárt!
-Kérlek egyszerre!-mondta és én félresöpörtem az árcáról egy hajtincset és próbáltam visszatartani de a hátam ívbe feszült és éreztem, hogy el kezd bennem rángatózni és egyszerre elélveztünk.Majd felkaptam magamra a hálóingemet Harry pedig a bokszerét és elaludtunk.Másnap reggel a gyerekek már szaladtak be a szobába.
-Gyertek már a fa alatt van egy csomó ajándék!!-ugrált Lux és Mike.Nagy nehezen felkeltünk és oda mentünk a fához és elkezdtük kicsomagolni az ajándékokat.
-Úr isten ez egy barbi baba!-mondta Lux boldogan
-Ez meg egy űrhajó!-mosolygott Mike
-Úr isten Harry ez gyönyörű-pillantottam meg a nyakláncot amin az én nevem állt.És megcsókoltam őt
-Ez nagyon menő!-láttam meg Harry azt az karórát amit vettem neki és fel is tette a kezére-Segítsek felrakni a láncot
-Igen köszi!-mondtam és félre söpörtem a hajamat ő pedig felrakta a nyakamba és megcsókolt.
Egész délig tök jó elszórakoztunk majd haza mentünk Mike-al és az édesanyja elvitte őt.Harry hívott, hogy menjek vissza hozzá mert már Lux is elment.Én pedig visszamentem és együtt töltöttük azokat a napokat még nem lett szilveszter.
-A haverom bulit tar és fel is kéne őt köszönteni karácsonykor volt a szülinapja.Nem megyünk el?-kérdezte Harry
-Oké menjünk!- elindultunk és pár perc múlva már meg is érkeztünk.
-Szia Harry!-ölelte meg a barátja-Héj veled már találkoztam a boltba órát vettél!
-Igen Harrynek vettem karácsonyra!Ja és boldog szülinapot!-Majd átnyújtottam neki egy üveg pezsgőt
-Köszi amúgy Louis vagyok!
-Én meg (T/N)!
-Érezzétek jól magatokat!- bementünk és mindenki csak táncolt és volt egy nagy óra ami számolt visszafelé, hogy még hány perc van éjfélig.Beolvadtunk a tömegbe és elkezdtünk táncolni.Ittunk pár koktélt is.Elmentem egy kicsit pihenni de Harry tovább táncolt a többi haverjával és a lányokkal.Oda ült mellém Louis és elkezdtünk beszélgetni.
-Szóval együtt vagy Harryvel?
-Igen!
-Oké!-majd hirtelen lesmárolt!
-Héj Louis mit csinálsz?-jött oda Harry
-Semmit csak...
-Jó nem baj megbocsájtok de máskor ne legyen ilyen!
-Oké bocsi haver!
-Semmi baj!-majd visszament tovább bulizni
-Louis ez mi volt?
-Nem tudom csak egyszerűen eszméletlenül jól nézel ki!
-Te is!-mosolyogtam
-Komolyan?
-Igen!Helyes fiú vagy!-raktam a hajamat a fülem mögé
-Nézd szerintem le smárolhatlak még egyszer!-mutatott Harryék felé és a csaj seggét fogdosta és smároltak
-Igen azt hiszem Harryre nem tudok annyira másképp tekinteni, hisz ő gyerek korom óta a barátom és szerintem ő is így gondolja ezért van azzal a csajjal.
-Igen lehet!-majd Louis újra lesmárolt-Hagyjuk hadd szórakozzon Harry is és menjünk mi is!-felmentünk a szobába és nagyon jól elvoltunk!Majd amikor visszamentünk a buliba még pár perc volt éjfélig.Kimentünk a kertbe és tűzijátékokat lőttek fel.Oda mentem Harryhez.
-Harry tudod..
-Igen tudom!Ezt elrontottuk de örökre barátok maradunk!-ölelt meg Louis is oda jött és Harry új barátnője is és együtt néztük a gyönyörű tűzijátékot.Tökéletesen kezdődött az új év számomra!

Remélem tetszett!!Pipálgassatok sokat és komizzatok!! :DD
*Cary

3 megjegyzés:

  1. a téma az jó volt de nem ezt a fordulatot vártam (nm bántás) de naon király lett

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. már elkezdtem írni de nem tudom, hogy mikor végzek vele..megpróbálok sietni amennyire csak tudok
      ~Aby

      Törlés