2013. október 4., péntek

Orosz Bellának: Cousin


-Szia Lou! - vettem fel a telefont a barátomnak.
-Szia édesem. Nincs ma kedved itt aludni? A szüleim nem lesznek itthon.
-Hmm jól hangzik - nevettem. - Mikorra menjek?
-Akár már most is.
-Oké, csak összeszedem a cuccaimat.
-Rendben, siess! Puszi!
-Puszi!
Fél óra alatt elkészültem és már mentem is Louishoz. Bekopogtam és mosolyogva nyitott ajtót. Ajkaira tapadtam és szenvedélyesen csókoltam.
-Szia.
-Szia.
Bementem és megláttam a kanapén ülni egy idegen fiút. Épp a telefonjával babrált, de mikor felnézett rám, elmosolyodott és felállt.
-Szia, Louis unokatesója vagyok, Harry - nyújtotta a kezét.
-(T/N), Louis barátnője - fogtam vele kezet.
-Tudom, már sokat mesélt rólad - kacsintott, majd visszaült a helyére. Kicsit meglepett, hogy itt találtam, mert azt hittem, hogy csak ketten leszünk. Na de nem baj, majd kitalálunk valami szórakozást.
-Elmegyek a boltba, veszek pár rágcsálni valót estére, addig ismerkedjetek meg - mosolygott Louis, majd egy hosszú csókot adott. - Sziasztok!
-Szia - intettem.
-Szia - köszönt Harry is. Felé fordultam és rám mosolygott.
-Ülj le ide - mutatott maga mellé. Odaültem. - Most mesélj magadról egy kicsit.
-Mit mondhatnék? Átlagos tinédzser vagyok... Szeretek zenét hallgatni és énekelgetni. Te is mondj magadról valamit.
-Szeretek rosszalkodni - nézett rám perverzül.
-Mit értesz a rosszalkodás alatt?
-Ne akard, hogy megmutassam - kacsintott. - Bár... nagyon szívesen megtenném.
Ajkaiba harapva mérte végig a testemet. Így már teljesen világos volt, hogy mire értette. Kicsit el is pirultam.
-Kitalálhatnánk valamit, amíg Louis nem ér haza. Mondjuk ismerkedjünk a szomszédokkal.
-Ezt hogy érted?
-Gyere velem.
Felállt és mentem utána. Kimentünk az udvarra és Harry felvett egy követ.
-Mit akarsz csinálni azzal? - mutattam a kőre. Nem válaszolt, csak mosolygott. Hirtelen eldobta a követ és pont a csengőt találta el. Leguggolt és én is.
-Most figyelj - nevetett. Kijött egy idős hölgy és körülnézett. Nem értettem, hogy mi ebben a poén.
Mikor már az asszony be akart menni, Harry hirtelen egy ördögpatront dobott át. A hölgy ijedtében felugrott és bement kiabálva, hogy: Segítség! Jönnek a katonák!
Nagyon vicces volt, annyira nevettem, hogy bekönnyeztem.
-Mi oka van a jókedveteknek? - megjelent Louis mögöttünk.
-Semmi - legyintettem, majd egy puszit adtam az arcára.
-Hát, oké... Hoztam pár rágcsát, már bent vannak az asztalon.
-Szuper! - csapta össze a tenyereit Harry, majd bementünk. Választottam egy horrorfilmet és leültem a két fiú közé. Louis magához húzott és fejemet a mellkasára hajtottam. Voltak részek, ahol szinte reszkettem a félelemtől, de olyankor Louis megölelt, ami valamennyire megnyugtatott.

A film végére már teljesen besötétedett.
-Mit akartok csinálni? - kérdezte Harry, amikor felkapcsoltam a villanyt. Valaki kopogott és kinyitottam az ajtót. A szomszéd néni volt az.
-Jó estét - mosolyogtam.
-Louis itthon van? - kérdezte.
-Itt vagyok, csókolom!
-Át tudnál jönni segíteni nekem?
-Persze, máris megyek! Srácok, mindjárt jövök - mondta nekünk, majd elment a nénivel.
-Úgy látszik, ketten maradtunk - mondta Harry már mögöttem állva. Megfordultam és magassága miatt felfelé néztem rá. - Mit szónál, ha... hasznosan töltenénk el ezt a kis időt? - mosolygott. Kicsit féltem, mert pár óra alatt valamennyire rájöttem, hogy milyen.
-Nézzünk tévét - elindultam, de Harry megfogta a kezemet és visszahúzott.
-Nekem jobb ötletem van - kacsintott. Szélesen mosolygott, ami meg kell vallani, ellenállhatatlan volt. Megcsókolt, s mire eljutott az agyamig, hogy mit is csinálok, már a kanapén feküdtünk és vadul csókolóztunk.
-Harry ne - ziháltam, mikor a nyakamat csókolgatta.
-Nyugi baby, nem lesz baj.
Folytatta tetteit, én meg csak ziháltam és próbáltam ellenkezni, de hiába. Harry erős és túl nagy volt benne a vágy. Kintről hallottuk, hogy a kapu nyikorog, s Harry gyorsan leugrott rólam. Felültem és megigazgattam magam.
-Már itt is vagyok - jött be mosolyogva. - Hú, (T/N), úgy nézel ki, mint aki szellemet látott - nevetett Lou, majd odajött és a homlokomra adott egy puszit. - Eldöntöttétek már, hogy mit csinálunk?
Lehuppant mellém.

Estig hülyéskedtünk és rájöttem, hogy Harry nagyon jó fej. Rengeteg közös van benne és Louisban, főleg a humoruk. Én mentem először zuhanyozni, majd Harry és végül Louis. Amíg ő bent volt a fürdőben, Harryvel lent voltunk a nappaliban.
-Az előbb hol is hagytuk abba? - mosolygott, majd ajkaimra tapasztotta az övéit. Akármennyire is kívántam őt, nem tehettem.
-Hagyjuk ezt abba - toltam el magamtól, de ő még mindig fogta a derekamat.
-Tudom, hogy te is akarod.
Megcsókolta a nyakamat.
-Igen, de...  - véletlenül kicsúszott a számon ez az Igen. Harry szemei felcsillantak, én az ajkaimba haraptam.
-Semmi de! - nevetett, majd megcsókolt és kezét a pizsamám alá helyezte, s megmarkolta a mellemet. Nem bírtam magammal, hanyatt döntöttem és rámásztam. Elmosolyodott tettemre, de látszólag tetszett neki.
Ágyékához dörgölőztem, mire felmordult, én pedig mocskosan megcsókoltam.
-Annyira imádom, ha egy lány ilyen - mosolygott.
-Sssss! - ujjamat az ajkai elé tettem, majd megcsókoltam. Megfogtam a férfiasságát, amire felmordult.
-Azta rohadt! - kipréselte a fogai között a szavakat. Már eléggé keményedett, így nem húztam tovább az időt. A combja közepéig letoltam a gatyáját, majd gyorsan szájjal kezdtem őt kényeztetni. Zihált hangosan. Hogy minél gyorsabban a csúcsra jusson, megmarkoltam a heréit. Hamarosan a számba élvezett, amit lenyeltem.
Visszahúztam a nadrágját, s Harry lihegve figyelt rám, közben mosolygott.
-Nagyon állat voltál - felült és megcsókolt. - De most én jövök.
Benyúlt a bugyimba és felnyomta két ujját. Hanyatt akartam feküdni, de ekkor hallottuk, hogy a fürdőszobai ajtó csukódik, s Harry gyorsan elhúzódott tőlem.

Hamarosan elmentünk aludni, én Louis mellett voltam és Harry két szobával arrébb. Nem tudtam aludni, folyton Harryre gondoltam. Az ajkai izét éreztem és mikor lehunytam a szemem, megjelent előttem mosolygós arca. Louis keze a derekamon volt és halkan szuszogott.
-Pssz - bejött Harry és halkan szólt. - Nem jössz át?
-Oké.
Tudtam, hogy baromságot csinálok, de nem érdekelt. Óvatosan kimásztam Louis mellől és átmentünk. Harry becsukta az ajtót és a falnak nyomott. Pár centire megállt az ajkaimtól.
-Soha nem akartam még senkit ennyire, mint most téged - mondta halkan. Megcsókolt, majd lefektetett az ágyra. Gyorsan megszabadított a ruháimtól, majd széttette a lábaimat és nyelvvel kezdett kényeztetni. Próbáltam halk lenni, nehogy felébresszem Louist. Harry olyan gyors volt, hogy szinte remegtem, hamar el is élveztem. Lábaim közé fészkelődött, majd miközben belém tolta magát, a csípőmet fogta. Gyorsan mozogni kezdett, én pedig egyfolytában a hajába túrtam. Olyan puha volt.
Nem sokkal később együtt jutottunk el a csúcsra. Harry fáradtan mellém feküdt, és mosolygott.
-Ha nem lennél együtt Louval most megkérnélek, hogy légy a barátnőm.
Elmosolyodtam, majd megcsókoltam.
-Ezt miért kaptam? - mosolyogva kérdezte.
-Mert sikerült elérned, hogy fél nap alatt beléd szeressek.
-Micsoda? Te belém szerettél? - kérdezte egy széles mosollyal az arcán. Kicsit szégyellősen bólintottam. - És Louis?
-Vele talán már csak megszokásból vagyok együtt - mondtam el gondolataimat. - Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Te mit érzel irántam? Ha érzel egyáltalán valamit...
-Érzek. Mégpedig hatalmas vonzalmat érzek, ilyen még sose volt. Talán ilyen, ha az ember szerelmes - mondta halkan az utolsó szavakat, amik boldoggá tettek.
Sose gondoltam volna, hogy képes leszek valakibe beleszeretni fél nap alatt.
Magához húzott és szorosan megölelt.
-Harry, most vissza kell mennem.
-Elmondjuk holnap Louisnak?
-Nem tudom... El kéne, de félek.
-Ha szeret téged, biztosan megérti majd.
Megcsókoltam, majd visszamentem a szobába.

A reggelinél elkezdtem mondani Louisnak.
-Louis, mondanom kell valamit.
-Tudom - sóhajtott.
-Szerintem nem arra gondolsz, amit akarok mondani.
-De igen. Hallottam éjszaka - mondta szomorúan. Harryvel egymásra néztünk, majd vissza Louisra.
-Louis, én - kezdte el Harry.
-Nem baj tesó. Semmi gond - erőltetett egy mosolyt az arcára. - Megértem, ha (T/N) nem boldog mellettem és inkább téged választ. Ahogy mondtad, ha szeretem, megértem.
-Köszönöm Louis! - felálltam és megöleltem.
-De akkor nem baj, ha mi....? - kérdezte Harry. Louis megrázta a fejét. - Köszi!

*ÉVEK MÚLVA*
-Keresztapu, szia! - szaladt oda Louishoz a Harryvel közös gyerekünk.
-Szia, hercegnőm!
Louis felvette és megpuszilta.
-Szia Louis! - köszöntünk.
-Sziasztok!
-Keresztapu képzeld el, hogy apától kaptam egy nagy barbi házat! Megnézed?
-De csak ha játszhatok vele - mosolygott Louis.
-Oké, de ne törd össze a babákat!
A kislányom megfogta Louis kezét és bevezette a szobájába.
-Ez volt a legjobb döntésünk, nem? - kérdezte Harry és átkarolt.
-Szerintem is. Rögtön azután, hogy igen-t mondtam neked - mosolyogtam a gyűrűre.
-Szeretlek!
-Én is téged!
Megcsókoltuk egymást.

Remélem tetszett :) Ha szeretnétek kérni, ITT tudjátok elolvasni, mit kell tennetek
~Aby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése