2013. október 14., hétfő

Grétának:Az imádni való rosszfiú


Harry szemszöge:
A szokásomhoz híven  szinte minden nap a bulikat járom.Már régóta ott iszogattam a bárpultnál amikor megláttam (T/N)-t  akivel a suliba folyamatosan szemeztünk. Habozás nélkül felálltam a székről oda mentem hozzá megfogtam hátulról a derekát.
-Harry a szívbajt hozod rám!-ijedt meg de ezek szerint felismert.
-Nyugi csak én vagyok!-mondtam majd szorosan mögé álltam ő pedig elkezdte ringatni a csípőjét.
Ez a szűk miniszoknyás ruha teljesen kihozta az  idomait.Egész végig le se tudtam venni a szememet a dekoltázsáról és a formás fenekéről.Ahogy tovább táncoltunk teljesen beindult a fantáziám és a kezemet lecsúsztattam a combjára majd lassan fel ami által egy kicsit  feljebb gyűrődött a miniruha.
- Harry hagyd abba!-csapott rá a kezemre
-Jójó bocsi!-vettem el a kezeimet-Csak tudod.. sok mindent tudnék veled kezdeni!-néztem rajta végig
-Te nem vagy normális!-majd elindult a másik irányba de én a keze után kaptam és magamhoz rántottam őt
-Mi a baj? Nem csináltam semmi rosszat....-majd újra a dekoltázsára pillantottam-még!
-Most mit akarsz tenni?Nem szoktad magad leleplezni ennyi ember előtt!-súgta a fülembe gúnyosan
-Hát nem  is tudom, talán most jött el az ideje, hogy ezt megtegyem..-majd lassan elkezdtem lefelé csókolgatni a nyakát
-Harry hagyd abba kérlek!-mondta de a hangja erőtlen volt
Nem szeretek egy lányt rákényszeríteni olyasmire amit ő nem akar.Így abba hagytam amit csináltam de még utoljára erősen megszívtam a nyakán lévő vékony bőrt.
-Ahogy akarod!-majd arrébb mentem
Találkoztam az egyik barátnőjével akitől elkértem (T/N)  számát és címét.A buliból nem is hazafelé mentem hanem egyenesen a megadott címhez.Megálltam a ház előtt és felpillantottam az ablakra ahol égett a villany.Épp a fürdőből lépett ki (T/N) egy szál fehérneműben.Gyönyörű volt.Gyorsan küldtem neki egy SMS-t:
Mikor kilépsz a fürdőből nem ártana behúznod a függönyt!:$
                                                                                        ~Hazza
Majd kinézett az ablakon én pedig intettem  neki és mosolyogtam és ő kijött az erkélyre
-Harry te mi a jó istent csinálsz itt ilyenkor?
-Nézelődöm-vittem fel az arcomra egy kaján vigyort-De későre jár menj be nehogy megfázz!-majd beszálltam a kocsiba és elhajtottam.
Másnap reggel a suliba a haverjaim kötekedni akartak (T/N)-val, hát nem tehettem mást mint, hogy mentem velük piszkálódni. Mégsem árulhatom el nekik, hogy én tegnap este őt csodáltam!
-Hé csajszi!-szólt mogorva hangon hozzá az egyik haverom én pedig csak lesütött szemmel a földet néztem-Leöntötted magad  narancslével!
-Hol?-nézett a felsőjére
-Pont ott!-és ráöntötte a narancslevet amit a kezében tartott.Én csak ijedten néztem (T/N)-t és láttam, hogy csalódott bennem
-Hát kössz!-majd rám nézett és berohant a mosdóba lemosni a ragadó löttyöt a felsőjéről. Én pedig utána
-(T/N)! Nagyon sajnálom!
-Gondolhattam volna, hogy te ilyen vagy!
-Nem egyáltalán nem olyan vagyok mint amilyennek gondolsz!
-Tényleg?
-Igen
-Jó akkor mondj legalább 1 okot amiért nem ezt kéne gondolnom!-erre már nem tudtam válaszolni-Ennyi!-majd kiment
-Ez nem a lány mosdó!?-jött ki egy csaj a WC-ból. Megfogattam a szemeimet és kimentem.
Ma egy party lesz a suliban.A haverjaim ismét meg akarják szívatni (T/N)-t.
Szuper most mi a fenét csináljak?A elmondanám neki mi a helyzet kiröhögnének, de ha viszont megint ugyan az lesz mint délelőtt akkor meg búcsút inthetek (T/N)-nak.Oda mentünk a haverjaimmal hozzá és elkezdték a kötekedést én nem bírtam ezt nézni így közbe léptem
-Jó lenne ha leállnátok!
-Óó! Harry beindult!
-Hagyjátok őt békén már eleget kapott délelőtt nem?
-Jó igaz!-majd elmentek
-Jól vagy?-fordultam felé
-Igen és köszönöm!Azt hittem megint hagyod, hogy piszkáljanak!
-Szerinted olyan vagyok?-erre nem szólalt meg-De most komolyan nem vagyok én olyan rossz!-tettem szét a kezeimet és mosolyogtam
-Nem Harry! Te a szíved mélyén egy csodás ember vagy!-mosolygott
-Gyönyörű vagy!-néztem ahogy a rózsaszín ruha hozzásimul a testéhez
-Tetszik?-fordult körbe
-Nem kifejezés!-majd megcsókoltam őt.Csoda volt hisz most engedte és nem utasított el.-Unalmas ez a buli nem?
-De nagyon!-mosolygott
-Menjünk el hozzám!
-Rendben!
Elmentünk a kocsimig beültünk és szinte száguldottunk hazáig.Kiszálltunk a kocsiból a bejárati ajtó kulcsát kerestem majd végre megtaláltam és kinyitottam az ajtót. Kézen fogva vezettem el a szobámig (T/N)-t majd letámadtam őt.Az ajtó melletti asztalra ültettem ő pedig lesodorta onnan a dolgokat de egy percre se szakadt meg a csókunk.
-Harry!-mondta zihálva
-Igen?
-Mindig is tetszettél nekem!-erre nem válaszoltam csak újra megcsókoltam  és levettem róla a felsőt majd lassan minden más ruhadarabot és lefektettem őt az ágyra.Majd magamról én is levettem a felsőmet és ő végigsimította hideg kis kezével a testemet.
-Biztos szeretnéd?-kérdeztem és mélyen belenéztem a csillogó szemeibe
-Persze!-mosolygott majd a tarkómnál fogva magához húzott és megcsókolt.Levettem a gatyámat az alsómmal együtt majd még utána kényeztettem melleit.Majd megfogta a férfiasságomat de én eltoltam a kezét.
-Nem kell!Legyen ez csak a te napod!-ő csak bólogatott. Elkezdtem őt ujjazni  és amikor már közel volt a csúcshoz az ujjaimat férfiasságomra váltottam fel.Nem tudom, hogy ő, hogy szereti ezért e
lőször lassan csináltam.Majd amikor mondta, hogy gyorsítsak én gyorsítottam.Éreztem, hogy mindkettőnknek közel a csúcs így még pár lassút és mélyet löktem.
-Ó Harry!-sikította és a körmeit belemélyesztette a hátamba.Majd én is elélveztem és mellé feküdtem.
-Ez csodás volt!-mondtam-Élvezted vagy nagyon szar voltam?-mosolyogtam
-Még soha nem volt ennyire jó senkivel sem!-majd megcsókolt és elaludt a karjaimba
Másnap reggel suliba kellett menünk.Gyorsan rendbe szedtük magunkat és már mentünk is. Kézen fogva sétáltunk be a suliba amit mindenki csodálkozva nézett.Tesivel kezdtünk mind ketten.Amikor egy kis szünet volt oda mentem (T/N)-hez
-Húzd fel a nadrágodat mert kilátszik a szexy fekete csipkés bugyid!
-Na és akkor mi van?-húzta fel a szemöldökét és mosolygott
-Nem akarom, hogy rajtam kívül más is lássa! Csak az enyém vagy!
-Talán féltékeny vagy?-nevetett
-Nem csak húzd fel a gatyád és kész!-majd ráütöttem egyet a fenekére és egy kaján vigyor terült el az arcomon.
(T/N) egy szuper csaj!Vigyázok rá és megpróbálom minden kívánságát teljesíteni, nehogy más teljesítse a kéréseit!

Remélem tetszett!És bocsi, hogy csak most tudtam hozni de utólag is NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT!! :DD
*Cary



5 megjegyzés:

  1. Szia kèrhetnèk olyat hogy harry ès louist de mindegyik nagyon bunko legyen a lányal ès utána mindegyik bele szeret ès a lány meg kihasználja öket ès a vègèn meg harrvel legyen együtt. Mindegy kiirja ès Tóth Bella nèvre

    VálaszTörlés