2013. december 6., péntek

Szabó Szabinának: Mindig is tudtam hogy te vagy az igazi

Harry Styles már régóta a barátom. Igen jól halljátok az a Harry Styles. Nagyon jó kijöttünk egymással a suliban is és még most is tartjuk a kapcsolatot így hogy híres. A srácok kaptak egy kis szabadnapot ezért természetesen mindenkinek a célpontja az otthona volt.Kimentem a reptérre ahol vártam hogy megérkezzen. Persze pár rajongóval is találkoztam
-Harry te jó ég! -sikítottam fel majd  a nyakába ugrottam és megöleltem
-Helló csajszi! -mosolygott és a kellemes hangja simogatta a fülemet amit kb. két éve csak telefonon keresztül hallottam
-Istenem rohadt szexi lettél!-néztem rajta végig
-Te se panaszkodhatsz- mosolyog féloldalasan én pedig ismét megölelem őt
-Nem jössz el hozzánk? -mosolyogtam
-Oké csak le szeretnék még előtte pakolni
-Persze. Elkísérlek.
Mentünk a nagy tömegbe mindenhol kattogó vakuk és sikítozó lányok. Beszálltunk egy taxiba és vettük az irányt Harryékhez.
-Hogy bírod te ezt minden nap?
-Már megszoktam -mosolyog- Mesélj veled mizujs?
-Átiratkoztam egy más suliba ahol gitározni tanulok
-Húú az nagyon cool! Van nálam egy kotta  egy dalnak a  kottája oda adom és akkor te gitározol én énekelek
-Rendben!
Lassan megérkeztünk és kiszálltunk a taxiból majd beléptünk a takaros házba.
-Anya megjöttem! -kiabál és becsukja maga után az ajtót
-Sziasztok! -köszönök én is
-Szia (T/N) Óó fiam hát megjöttél?-öleli át Anne Harryt
-Amint látod -ad neki két puszit
-Szia Gemma-megy oda majd őt is megöleli
-Hali öcsi!-adnak egymásnak két puszit majd Harry felviszi a cuccait én pedig lent várok.
-Anya elmegyek egy kicsit (T/N)-ékhez
-Rendben de siess haza-válaszol neki
Elsétálunk a házunkig mivel csak pár saroknyira lakunk Harryéktől
-Szia apa
-Szia prücsök! ÁÁ Harry te is itt vagy?
-Szia!-köszön apának
-Igen most ért haza-mosolygok majd felmegyünk a szobámba
-Nem változott semmit a szobád!-mosolyog- Még mindig az a jó virág illat
-Hát oké-mosolygok majd előveszem a gitáromat-Ugye hoztad a kottát?
-Persze -veszi ki a zsebéből majd leül mellém az  ágyra és oda adja nekem
-Hűű ez nagyon jó!
-Hát  én írtam!
-Sejtettem!-mosolygok
-Mért?
-Mert csak te lehetsz ilyen érzelmes
-Na jó! Kezdjük el!
Elkezdek gitározni Harry pedig megszólal gyönyörű hangján és a dal egyszerűen fantasztikus.
-Szinted jó?
-Még hogy jó? Egyenesen szuper!
-Hát köszi!-néz mélyen bele a szemembe és kb 2 percen át csak egymást nézzük.
-Khmm.. Harry elbambultál! -mosolygok
-Jaa bocsi -pirul el egy kicsit és a föld felé néz
-Várj te most elpirultál?
-Ennyire feltűnő?
-Inkább rohadt aranyos!Még soha nem láttalak zavarba jönni! -mosolygok és halkan megpendítek pár húrt a gitáron
-(T/N) szerelmes vagyok beléd! -mondja ki hirtelen én meg azt se tudom mi történik
-Mit mondasz? -nézek rá
-Szeretlek és tulajdon képen ezt a dalt akkor írtam amikor híressé váltam és nem akartam hogy elengedj!
-Komolyan beszélsz?-nézek rá
-Hazudtam is valaha neked?-majd lassan odahajol hozzám és lágyan megcsókol. Csak nézek rá ő pedig elmosolyodik és megharapja az alsó ajkát.
-Most akkor mi...?
-Igen! Azt hiszem összetartozunk-mosolyog és ismét megcsókol.-Holnap lesz ilyen kis buli a srácokkal nem szeretnél jönni?
-Nálatok?
-Aha. Léci!
-Hát nem tudom..
-Na gyere már!-néz rám nagy szemekkel
-Na jó ott leszek!
-Szuper! -csókol meg
Másnap készülődtem a partyra hogy jó benyomást tegyek a többiekre. Felvettem egy kis ruhát de egyáltalán nem olyat amiből ki van a fél seggem.Majd Harry jött értem.
-Szia!-csókol meg- Húú de dögös vagy!
-Köszönöm.
Elindultunk és bementünk a lakásba mindenki ott ült és felelsz vagy merszeztek. A piából se volt hiány.
-Sziasztok!-mosolyogtam
-Szia (T/N)
-Harry te meséltél rólam nekik?
-Persze mindent tudnak rólad!-mosolyog majd mi is beszállunk a játékba
Már senki se józan és kezd egy kicsit eldurvulni a dolog.Louis elkezdett rám mozdulni de csak észrevétlenül hogy Harry ne vegye észre.
-Louis hagyd abba!-söpröm le a kezét a combomról
-De annyira dögös vagy!-ebben a pillanatban már megbántam vagy 1000-szer hogy ezt a ruhát vettem fel.
-Hagyj már békén!
Majd lassan vége lett a partynak és hazamentem.Reggel a telefonom rezgésére ébredtem. Louis küldött egy SMS-t: Találkozzunk a parkban fél óra múlva! ~Louis.Nem értettem mit akarhat de elmentem a találkára.
-Szia mit szeretnél?
-A tegnapi napról van szó. Tényleg bejössz nekem!
-Jézusom Louis te nem vagy normális!
-Nem tudok magamnak parancsolni ez egy szívből való érzés!
-Louis csak egyszer láttál. Nem tudsz rólam semmit!
-De megismerhetlek!
-Nem! Nekem ott van Harry
-Jó de azért egy sütire meghívhatlak? -kérdezi és én egy kis habozás után beleegyeztem
Elmentünk a cukrászdába és teljesen jól elbeszélgettünk és sőt talán Louisnak el is mondtam pár titkomat is.Amikor megettük a sütit Louis hazakísért.
-Örülök hogy jobban megismerhettelek -mosolyog majd megölel-Délután elmehetnénk moziba
-Én is. Rendben- majd bementem a szobámba és felmentek Skype-ra majd elkezdtem Harryvel beszélgetni.
-Szia kicsim-integet
-Szia!Mizu van veled?
-Semmi nem olyan rég keltem -mosolyog
-Veled?
-Louis-val elmentem a cukrászdába.
-Látom összebarátkoztatok!
-Aha elvagyunk.
-Délután nem megyünk valahova?
-Nem érek rá programom van.
-Ja értem. Akkor majd holnap!
-Rendben!
-Mennem kell anyának segítek főzni! Szia!
-Szia -mosolygok és kikapcsolom a laptopomat.
Lassan eljött a délután és elmentem a mozi elé már Louis ott várt.
-Szia!
-Szia!
-Remélem szereted a romantikus filmeket
-Persze -mosolygok majd bemegyünk és helyet foglalunk a leghátsó sorban.Elkezdődött a film és a felénél Louis átkarolt. Nem nagyon reagáltam rá mert nem annyira zavart de a végén megcsókolt.
-Louis normális vagy?-lököm el magamtól
-Most mi van?
-Az hogy itt csókolgatsz mint ha mi együtt lennénk!
-Igazad van és sajnálom!-fogja meg a kezem
-Louis most hagy kérlek!-megyek ki a moziból és elmegyek Harryhez
-Szia mi a baj?
-Semmi-csókolom meg majd hátralököm az ágyra és átrakom a lábam a csípőjén
-Héj állj! Mondd mi van?
-Semmi csak lazulj el!-csókolom meg a nyakát
Harry teljesen átadja magát nekem és leveszi rólam a felsőmet, beletúrok a hajamba és átrakom a másik oldalra.Én is leveszem Harryről a felsőjét már mind a ketten fehérneműben mutatkozunk egymás előtt amikor megszólal a mobilom.
-Egy pillanat!-másztam le Harryről-Louis mit akarsz?
-Beszéljük meg ezt a dolgot!-nem is tudom mért de igaza van bunkón ott hagytam őt a moziba
-Jó a parkban 10 perc. Harry mennem kell -nézek rá
-Ne nee neee-húz vissza a kezemnél fogva és megcsókol
-Bepótoljuk!-mosolygok rá
-Jó rendben!-csókol meg és felöltözök majd elindulok a találkára.
-Szia(T/N)
-Szia! mit beszéljünk?
-Istenem éreztem hogy tetszett ahogy megcsókoltalak!-néz rám és tulajdonképpen igaza van tényleg iszonyatosan jól csókol
-Jó de az nem azt jelenti hogy akartam is!-Louis csak néz rám és én akaratom ellenére is megcsókoltam nem tudom mért lehet többet érzek iránta mint Harry iránt de fogalmam sincs.
-Mondtam én -mosolyog rám-És akkor Harry
-Szerintem megmondom neki hogy így nem mehet köztünk
-Ez jó ötlet?
-Meg kell értenie ha szeret!-nézek rá
-És akkor most velem leszel?
-Talán igen talán nem?-mosolygok rá
-Harry mondta hogy ez nálad igent jelent!-mosolyog
-Mennyit mesélt rólam?
-Nagyon sokat!Fájni fog neki hogy elhagyod!
-Tudom de nem szeretnék neki hazudni hisz a barátom.És talán most meg is mondom neki!
-Jó persze! -mosolyog majd ad egy puszit!-Szeretlek!-fura volt hogy ezt mondta mert Harry még soha nem mondta csak úgy nekem ezt a szót de tetszett
-Én is-mosolyogtam és visszamentem Harryhez
-Szia! hogy hogy visszajöttél?
-Harry beszélnünk kell!
-Hát ez nem jól hangzik!-ülünk le a kanapéra
-Nem tudom, hogy mondjam de..... Louisal smároltunk!
-Mi?-pattan fel
-És csak így hogy nem is ismer?
-Félreérted nagyon jól ismer!
-És most azért jöttél hogy dobj engem igaz?-néz rá mérgesen
-Hát...
-Csak annyit mondok hogy igazából nagyon nem ismered Louis!
-Ezt hogy érted?
-Majd megtudod!De most menj el kérlek!-kimentem a lakásból és hazamentem. Soha nem érzetem magamat ilyen szarul. de részben jó hogy nem hazudtam Harrynek hisz a barátom, ha egyáltalán még a  barátom.Louis hív.
-Szia elmondtad már neki?
-Igen
-És hogy fogadta
-Hát nem csattant ki az örömtől!
-Jó azt gondoltam.Holnap lesz egy Vip-s buli nem jössz el te is.
-Nem hiszem hogy Harry örülne nekem.
-Akkor csak miattam gyere!-mondja cuki hangon
-Na jó de csak mert ilyen aranyosan kérted!
Másnap szinte nem csináltam semmit csak szinte arra eszmélek fel hogy már a buliban fogatom a csípőm.Louis-val táncoltam amit Harry szúrós szemmel nézett.
-Nagyon nem tetszik neki-nézek rá
-Tudom de ez most nem zavar-ad a nyakamra egy puszit és tovább táncolunk és iszogatunk én leültem Harryhez aki meglepetésemre teljesen józan volt. Louis tovább táncolt és már nem is nagyon láttam teljesen beleolvadt a tömegbe.
-Harry nyugodj már meg egy kicsit!
-Nem nyugszok meg teljesen ki vagyok hagy inkább békén!-állt fel és elment
Bementem a mosdóba és fura hangok jöttek a WC-ből de megismertem Louis hangját. kinyitottam a Wc ajtót és egy csajjal smárolt.
-Kapd be Louis Tomlinson!-csapom rájuk az ajtót és kimegyek majd felkeresem Harryt. Közbe pár felest ittam szóval nem voltam valami tiszta állapotba. Végre megtaláltam és megcsókoltam őt
-Héj héj mit csinálsz!
-Louis megcsalt kérlek menjünk haza!
-Akkor már tudod milyen!
-Teljesen! De te jobb vagy fejezzük be amit elkezdtünk!-dőlök meg egy kicsit és majdnem elestem de Harry megfogott
-Te teljesen részeg vagy!
-Talán igen talán nem!-mosolygok rá
-Szóval igen!Na gyere -vezet ki a szórakozó helyről és bemegyünk a házba
-Na folytassuk!-kezdek el hisztizni majd oda megyek hozzá hogy megcsókoljam de ő a szám elé teszi a kezét
-Ne csinálj olyat amit meg fogsz bánni!
-Naa ne máár!-biggyesztem le az ajkamat
-Na szépen lefekszel ide!-mutat a kanapéra és leültet majd lefektet rá
-Jobban mondva lefekszünk!-fogom meg a kezét és magamra húzom de ő megtartja magát
-Hohóó ne siess ennyire majd holnap megbeszélünk mindent! Most aludj!
-Most akarlaaaak!-hisztizek
-Na jó!-majd ad egy csókot -Ennyit kapsz majd holnap beszélünk!
-Rendben!Szia Hazz
-Szia!-integet mejd felmegy a lépcsőn és én álomba merülök. Nagy fejfájással kelek és akkor látom hogy Harryéknél vagyok majd felmegyek hozzá.
-Harry mi a francot keresek itt?
-Hát miután Louis megcsalt és te jó berúgtál nem hagyhattalak ott!
-Jó! De ugye nem csináltam semmi hülyeséget
-Hát csak le akartál velem feküdni!Talán ennyi-nyomkodja közbe a telefonját
-Mesélj el mindent!-megyek oda hozzá és ő elmondta hogy miket tettem
-úr isten!-szégyellem el magam
-Rohadt édes voltál ahogy ott ordítottad: Most akarlaaaak! Na az vitt mindent!
-Jól van na te se vagy semmi részegen!
-Az egy más kérdés!-mosolyog
-(T/N) Te szeretsz még engem!-itt az a kérdés amit magamnak is feltettem egyszer-kétszer. Sóhajtok egy nagyot.
-Igen!-bólogatok-majd ajkaink egymásra tapadnak.És szinte faljuk egymást Harry hátradönt az ágyon és beletúr a hajamba majd lehúzza rólam a felsőmet.Levetkőztetjük egymást. Harry elkezdte kényeztetni a melleimet amit én nagy sóhajokkal jutalmaztam majd kis csókokkal haladt egyre lejjebb a testemen.Feldugta két ujját és pumpálni kezdett. Kicsit fájt de egy idővel megszoktam.
-Harry.. mindjárt!-abbahagyta amit csinált majd feljött hozzám és megcsókolt. Én is jutalmaztam tetteit, ágaskodó férfiasságát tövig bekaptam és a száján egy férfias nyögés szaladt ki. Gyors tempóban elkezdtem szopni.Amikor majdnem elment abbahagytam.
-Biztos hogy akarod!
-Persze!-zihálom
Belém tolja magát és én felnyögök.Lassan elkezd tolni majd gyorsít a tempón. A hátát karmolászom ő pedig a hajamba túr.Éreztem az a feszítő érzést a hasamban és egy nagy sikítás közben elmentem és Harry is követett.
-Ez hihetetlen volt-mondtam lihegve és próbáltam a légzésemet visszaállítani az eredetire
-Mindig is tudtam hogy te vagy az igazi!-mosolyog rám majd megcsókol
-Én is hogy te nekem!-majd magunkra húztam a takaróját.
***Pár hónappal később***
Kibékültem Louis-val is és most szinte olyanok vagyunk mint a testvérek. Megbeszéltem apával hogy elcsúsztatom a sulit így Harryékkel mehetek a turnéra.Imádom az életemet!

Remélem tetszett és sajnálom hogy ennyire későn hoztam de sok volt a dolgom! :) Pipálgassatok és komizzatok sokat! :D
*Cary

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése